פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכשתי מכשיר חדש מקולקל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
קניות קרית אונו. סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום כאן דניאל סולימני- 0545887146 ת.ז- 204077721. אני כותבת מכתב באישור עמוס סולימני בעל החשבון. לי יש עליו יפוי כוח!.

ביום שלישי 21/02/2012- רכשתי מכשיר גלקסי 2 שהיה אמור להיות חדש.
המכשיר בדוק שלא היה חדש. קיבלתי את המכשיר עם תקלה בהוצאת שיחה נתקע לי מסך הטאצ' ועם רישרושים בשמע של הטלפון.
ב- 22/02/2012 הגעתי לאותו מקום אשר רכשתי את המכשיר והתלוננתי על כך שנתנו לי מכשיר לא תקין. אמרו לי שזו כנראה בעיה בכרטיס סים שלי ולא במכשיר והוחלף לי הכרטיס סים.
ב- 23/02/2012 שוב הגעתי לאותה נקודת שירות להתלונן שהמכשיר לא תקין שוב ולדרוש שאו שיביאו לי מכשיר חדש ותקין. בדגש על התקין או שיבטלו לי את העיסקה. הבחורה אשר טיפלה בי (נטלי 0504388874 נציגת אורנג') הייתה עסוקה. צילצלתי לקבל מענה במוקד הטלפוני. ביקשתי שיעבירו אותי למנהל, העבירו אותי לבחור בשם איגור שאמר שהוא המנהל וסיפרתי לו שעברו כמה ימים שאני מפסידה עבודה בגלל מכשיר שבסך הכל רציתי לרכוש להשתדרג ולהנות. אמרתי לו שכרגע הפסדתי הרבה יותר מהמכשיר. שהביאו לי מכשיר מקולקל! ולא תקין! ואני רוצה לבטל את כל העסקה עכשיו.
הוא אמר לי שהוא לא יכול לבטל לי את זה בטלפון כי הוא לא תכנאי והוא צריך לראות את זה. ושאם אני רוצה לבטל את העיסקה אני יכולה אך ורק מול אותה נציגה אשר טיפלה בי ומכרה לי את המכשיר. הוא אמר שעד 14 יום אני יכולה לבטל עיסקה. שאלתי אותו אז מה אני אמורה לעשות בעצם, הוא אמר לי לגשת לאותו מקום ויבטלו לי את זה במקום וייקחו את המכשיר חזרה.
יום שישי ב- 24/02/2012 שעה 13:40 הגעתי לאותו מקום אשר רכשתי את המכשיר ביקשתי ביפה. שאני כבר מגיעה לכאן מאז שרכשתי את הכרטיס יום-יום ושאני כבר לא מעוניינת במכשיר. אני רק רוצה לבטל את העיסקה. תקחו את המכשיר מה שמגיע לכם. וזהו. דיי.
המנהלת של הסניף ושמה- שיר דיברה אלי מאוד לא יפה. צחקה לי בפרצוף. ואמרה שהיא לא יכולה לבטל לי את העיסקה כי השתמשתי במכשיר כבר.
אמרתי לה שדיברתי עם מנהל בטלפון הוא הפנה אותי בחזרה לפה ואמר שהיא יכולה לבטל לי את העיסקה עד 14 יום מהיום שבו היא בוצעה. (עברו 3 ימים).
הסברתי לה שרכשתי מכשיר מקולקל. שאני בטוחה שהוא משומש כבר. ומישהו החזיר אותו. היא אמרה לי שאין מה לעשות ואני צריכה להישאר איתו. התעקשתי על המקום שלי ואמרתי לה שתבטל לי את העיסקה. בבקשה. אני לא מעוניינת במכשיר ובמיוחד לא בחברת אורנג'. היא הפנתה לי גב. צחקה לי בפרצוף. ועל זה אני לא אשתוק יותר. בבקשה תקחו לי את המכשיר הזה. ובטלו לי את העיסקה. זה חוצפה!!!!
אני כבר לא מדברת על המכשיר e72 נוקיה ששלחתי לתיקון וקילקלו לי משהו אחר. שלחתי מכשיר מעולה שעובד מצויין והתקלה הייתה בגלל הפעם האחרונה ששלחתי את המכשיר לא סידרו לי את מה שביקשתי. אני מבזבז יותר מידי ימי עבודה אני מאוד לא מרוצה. עכשיו החזירו לי פלאפון ששלחתי לתיקון מקולקל שוב!! כל פעם שזה קורה אני מבליגה כי כבר אין לי כוחות להתעסק עם זה. אני בחורה צעירה סטודנטית אשר משלמת את הכל. אבל זו הגזמה! אם זה אפשרי לעזור את אורנג' לגמרי אני מוכנה. (בפלאפון יש מבצעים יותר טובים.)
השירות של אורנג' על הפנים. זו לא פעם ראשונה ולא עשירית שאני נתקלת בבעיות האלה עם החברה הזו. אני לקוחה יותר מעשר שנים ומגיע לי טיפה יותר.
לפחות לקבל מכשיר שעובד. פעם היה שירות לאורנג' היום זה עבר מתחת לכל ביקורת. אני מבקשת בבקשה בבקשה בבקשה תעזרו לי. אני סטודנטית שכבר לא יודעת למי לפנות! אני רוצה להגיש תלונה על המנהלת שבסניף בקניון קרית אונו. שיר קוראים לה. הפנתה לי גב וצחקה לי בפרצוף שעבדתי שם בוכה ומתחננת לעזרה.
ו סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה