פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרמית- טעויות שיטתיות בחשבוניות החודשיות במשך למעלה מחצי שנה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
ביג נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר שהתנתקתי מחברת אורנג' ועברתי לחברה המתחרה, התקשר אליי אלעד מהשימור לקוחות של אורנג' והבטיח לי שתמורת חזרתי לחברה אקבל חבילה של 500 דק ו-500 סמסים ב-170 ש''ח כאשר אזוכה ב-125 ש''ח עבור עלות המכשיר המשולמת לחברה המתחרה, וזאת בהתאם לחוק ניתוק זיקה, כך שהתשלום החודשי שאשלם בפועל יהיה 45 ש''ח. כמו כן, אהנה מ-500 ש''ח חד פעמיים ו-40 ש''ח נוספים עבור המגן לאיפון. בפועל, לא קיבלתי דבר ממה שהבטיחו לי. נאלצתי להילחם על זכויותיי כל פעם מחדש אל מול נציג אחר בכל פעם מחדש, כאשר בכל פעם הבטיחו לי שהנושא יוסדר אולם בפועל עד היום לא קיבלתי את המגיע לי במלואו. לאחר ששוחחתי עם קרוב ל-10 נציגים לרבות מנהלת בשם ליאורה שהבטיחה לי שהתוכנית תוסדר ואקבל החזרים ופיצוי על חיובי היתר שגבו ממני במשך חצי שנה שלא בצדק, הרי שבפועל ההחזר היה נמוך בהרבה ממה שנאמר לי והמשיכו לחייב אותי ביתר וזאת בניגוד גמור להבטחות ולמגיע לי. למרבה הצער, אורנג' מנצלת בצורה עבריינית את כוחה הרב אל מול הלקוח הקטן. התנהגות זו באה לידי ביטוי במלחמת ההתשה שהיא מנהלת אל מול הלקוח במטרה להתישו ולגרום לו לוותר על זכויותיו. כמו כן, לאחר חצי שנה של נסיונות כושלים והבטחותהשווא מצד נציגי אורנג' שונים להביא את הנושא לפתרונו, מתקשרת אליי מנהלת מקשרי לקוחות בשם נעמה ושולפת מן המותן טענה חדשה שמעולם לא נשמעה ע''י אף נציג אחר לפיה, התשלום החודשי שעליי לשלם הוא 198ולא 170 ש''ח ועל מנת שאקבל זיכוי בסך 28 ש''ח, עליי להחזיר את המכשיר הקודם שלי, וזאת לאחר שסיימתי את מלוא התשלומים עליו במשך שנים. לדאבוני, מדובר רק בתמצית הדברים, ופירוט מלא בנוגע להתנהגותה של החברה כלפיי דורש עוד מלל רב.
כספי סוג הנזק :
למלא אחר כל התחייבויות החברה כלפי בהתאם לחבילה והבטחותיו של אלעד מחודש יולי+ פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי ע''י נציגי החברה השונים לרבות מנהליה במשך כחצי שנה. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה