פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מלא בעבור מכשיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
היי,

בעלי שדרג את מכשירו לפני שנתיים ל-E72 עלות המכשיר 89 ש"ח לחודש. מס' הטלפון שלו 052-6748866 בתוכנית בה הוא היה מצורף ההתניה היתה לקיים שיחות בסך 170 ש"ח לחודש. היות ואני עובדת בחברה שיש לה תוכנית עסקית אנ צירפתי אותו לתוכנית כחצי שנה אחרי רכישת המכשיר. החבילה המקסימלית בתוכנית היא 130 ש"ח ולכן מן הסתם הוא לעולם לא יקבל זיכוי על המכשיר וכך למעשה אין באפשרותינו להוזיל באמת את עלות החבילה. מה שהכי מרגיז כאן הוא שהיה חוסר גילוי נאות מצד הנציג שלא טרח להסביר את זה ולמעשה אני כבר כמעט שנה משלמת על המכשיר כל חודש 89 ש"ח. היו לי שיחות עם מנהלים ללא הועיל. כמובן שעלות ההחזר על המכשיר במסגרת התוכנית אליה אני שייכת הינו החזר מלא החל מעלות שימוש של 35 ש"ח ולכן זה מאוד מקומם. האם יש מה לעשות בנדון?
כספי סוג הנזק :
החזרים כספיים בהתאם לתוכנית אליה הצטרפתי. או לפחות על פי החיוב המקסימלי של התוכנית פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה