פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים בחו"ל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
גם בתחילת ספטמבר 2011 וגם בתחילת ינואר 2012 נסעתי לחו"ל וקניתי חבילות מוזלות לחו"ל ברצוני לציין חד וחלק אין לסמוך על שיחות שמתבצעות עם נציגי השרות דרך הטלפון אין כל אישור כתוב על המוסכם ולכן שני המכרים חוייבי שלא כדין ולא על פי ההסכם נאלצתי גם בחו"ל וגם בארץ לבזבז זמן ארוך ביותר על דיונים והוכחות על מה שסוכם הם אינם מפעילים לא שיקול דעת לא היגיון ולא יושר איפה שניתן להרוויח שם הם נאטמים יושבים שם אנשים חסרי נסיון במתן שרות שמלמדים אותם טקסטים שלמים בע"פ לפי כללים מה לענות ללקוח לעולם לא ניתן להגיע לבעל מסכות בוגר ואחראי שמבין מה זה שרות איך לתת שרות שלקוח יהי ה מרוצה ויספר לחברים הם הפסידו לקחה של שנים שמנוייה בחברתם מיום הגעתם לארץ וכן שיתפתי חברים סבבי שימנעו לקחת חבילות לחו"ל על מנת לא ליפול במלכודת ובאטימות שמפגינים שרותי הלקוחות של אורנג הנושא מבחינתי עדיין לא הסתיים נדאג לטפל בו כך שאורנג יבינו וילמדו איך להתייחס ללקוחות ואך להגדיל ראש
חוייבתי מלא הסכום כביכול בלי עסקת חבילה שבצעתי טרם נסיעתי למרות לגיליתי זאת תוך כדי הטיול ושוחחתי איתם מניו זילנד תוך כדי והובטח טיפול וביטול הטעות בחיוב חוייבתי מלוא הסכום גם חוייבתי על השיחות שנהלו איתי מניו זילנד
כמו כן אותו דבר קרה בטיול בארה"ב יממה לפי החזרה הודיעו לי כי נותרו לי עוד 25% שימוש בחבילה חוייבתי במחיר מלא בטענה שחרגתי. כן בניו זילנד נפ-לה טעות במתן תאריך היציאה מארץ בשיחה עם בעלי ואותה השמיעו לי ואך היתה שיחה נוספת שבוצעה על ידי ובא נאמרו דברים אחרים אותה לא טרחו להשמיע לי על כן הם מתבצרים בעמדתם . חבל בזבזתי זמן יקר והרבה כעס ועוגמת נפש לא ניתן לסמוך על שום שיחה והסכם איתם
עוגמת נפש ואכזבה סוג הנזק :
זיכוי המגיע כתוצאה מחיוב מוגזם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה