פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחליף מוצר פגום נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי שני מכשירי פלאפון מסוג MOTOROLA E-1000 , ששידרגתי לפני חודשיים .לאחר רכישה נאמר לי שאת האחריות אקבל לא מאורנג' אלא מהיצרן מוטורולה . לאחר חודשיים שימוש במכשירים ,בשני המכשירים הופיעה תקלה זהה-לשונית השיחרור של המטען נשברת ולא ניתן לשחרר את המטען. לאחר שפניתי למוטורולה נאמר לי ששבר נגרם באשמתי ועלי לרכוש מחדש שני מטענים .כאשר הראתי למנהל שירות של מוטורולה את הפגם בתכנון הלשונית ,המנהל לא קיבל את טענותי ועדיין טוען ששבר זהה קרה באשמתי. ברצוני לפנות לחברת אורנג' לפתרון הבעיה ,כך שאוכל להשתמש שוב במכשירים.
החלפת שני מטענים פגומים למטענים אחרים במסגרת האחרי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר גרינברג על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה