פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונה 7099 : "אי שדרוג מכשיר" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ממש לא להאמין!!!
ביום שבו נשלחה התלונה 7099 לחברה ע"י אתר תלונה באותו היום קיבלתי טלפון מהילה ובה היא מתנצלת ומודיע שיש כאן הליך לא תקין והודיע לי שהיא מבינה את הבעיה ובאה לקראתי שרק לי אפשר להגיע עם מספר פנייה 108721451 לכל משווק אורנג ליד ביתי ובמקום ישדרגו לי מכשיר (היא מקווה שלא יהיו בעיות) לאחר יומיים הגעתי למשווק אורנג בסופר פארם ולאחר שיחתה עם המרכז בטלפון שוב נאמר לי שאין אפשרות לבצע זאת במקום למרות שהם רואים את הפנייה במחשב, "נא לפנות למקומות מרוחקים"!!
במשך השבוע 19.02 עד 24.02 פניתי מספר פעמים למרכז אורנג והם שלחו הודעות להילה שתיצור עימי קשר אך ללא הועיל בתאריך 21.02.06 אמרו לי שהיא לא תהיה זמן מה ושהעבירו את הנושא לטיפול של מישהו אחר
אני עדיין מחכה לטלפון.
לא מתייחסים אליי!!! אני מנוי מעל 6 שנים ופעם אחת שצריך את טיפולם האוהד הם מפנים אליי את גבם!!!
אני לא מבין לפחות שיצרו עימי קשר אבל כלום ללא הועיל!!!
עלבון סוג הנזק :
לשדרג מכשיר ולפצות (לא בזמן אויר) כדי שארגיש שהם מ פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ברקוביץ על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה