פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית דמי יציאה< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
מספר לקוח: 4.3826.00.00.102653
אני לקוחה של אורנג' מעל 3 שנים, בשנתי הרביעית החלטתי לנייד את הטלפון לחברת רמי לוי וכך עשיתי. למרות זאת, אורנג' חייבה אותי בדמי יציאה של 160 ש"ח. כאשר פניתי אליהם, נציגיהם מסרו לי תשובות שונות:
כנראה ללקוח עיסקי כן יש התחייבות,כנראה אתם אישרתם להאריך את ההתחייבות.-והכל כנראה-אצלם שום דבר לא בטוח. כאשר ביקשתי לקבל את אישורי על ההתחייבות, התשובה שקיבלתי היא שנושא זה מטופל במוקד אחר ועליהם להעביר אותי אליו. ממוקד למוק וטרם קיבלתי תשובה-אוזה לעזרתם בהשבת סכום זה, אשר נגזל ממני.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה