פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מכשיר לאחר שסיימתי, בטענה שהייתה טעות מערכתית בחיוב.b נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי 2010 הוצע לי ע"י נציגת אורנג' לקבל מכשיר חדש ללא חיוב עלות המכשיר, והעיקר שאתחייב לחבילת שיחות ל 18 חודשים. הכל סוכם מראש, יש לי מס' הפנייה וכל מה שסוכם. עברו 22 חודשים, וב 4 חודשים האחרונים אני רואה חיוב לשני המכשירים-שני הקוים, וכשפניתי שזו טעות, בדקו ואכן אמרו שאקבל זיכוי על 4 חודשים שחוייבתי בטעות. היום חזרה אלי נציגה בטענה שאמנם הייתה טעות מערכתי, אזוכה רק במחתית למשך חצי שנה ואח"כ אמשיך להיות מחוייבת למכשיר. למרות שבדקו וראו שסיימתי לשלם ונסתיימה כל ההתחייבות שלי, אך לא שיניתי שום חבילה. יש בפניי כל מספי הפניות וכל התאריכים. ולא ייתכן שאחוייב על מכשירים שמראש נאמר החלפת מכשירים ללא עלות, אקבל חיוב זיכוי, כך היה במהלך .18 חודשי התחייבות למכשירים ולחבילות, ובתום ה 18 חודשים פתאום החליטו לחייב חשבוני ללא רשותי וולא הסכמתי. הם ניסו שיטת מצליח ואני מתעקשת. תשובתה האחרונה של נטלי הייתה תעשי עם זה מה שאת רוצה. אבקש עזרתכם. כל הפרטים אתן לכם. בכוונתי לפרסם זאת בפייסבוק, בכל בוטק, ולכל גורם שידעו את שקר האורנג'
כספי סוג הנזק :
לזכות אותי על החיובים שלא לצורך. להפסיק לחייב אותי על המכשירים. ורוצה לעזוב אותם ואחפש חברה יותר אמינה ויותר זולה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה