פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן פיצוי על עגמת נפש רבה בגין מכשיר שדרכו לא קיבלתי שיחות חשובות. נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה זמן רב שאיני מקבלת תשובה הולמת לפנייתי לחברה. שוחחתי עם נציגתם על כך שבמשך 4 חודשים היה ברשותי מכשיר במסונג ווייב שלא תיפקד באופן מינימאלי: בגללו החמצתי שיחות חשובות, ביניהן, כפי שהתברר לי היום, שיחות של מקומות עבודה, להם חיכיתי. השיחות שפוספסו גרמו לי לפספס תפקידים חשובים! ביקשתי פיצוי של החזר תשלום על ארבעת החודשים. ה"נציג הבכיר תמיר", כפי שהציג עצמו ואמר שצר לו, אך מבדיקה שערך איני ראויה לכך שמנהל שירות הלקוחות יחזור אליי. אחרי שביקשתי שיחזור אליי מנהל שירות הלקוחות, תמיר אמר שהוא בירר זאת, ושאיני זכאית לחזרה של המנהל במקרה כזה. במקום זה הוצעה לי החלפה של המכשיר לדגם חלופי, גם כן ישן יחסית.
אני חוויתי ביחס זה זלזול, בזבוז גדול של זמן, כשניסיתי להשיג כמעט כל יום את מוקדי התמיכה הטכנית, ללא הצלחה, אובדן זמן יקר, חוסר תמורה מהמכשיר בזמן אותו ציינתי ועגמת נפש קשה.
עוגמת נפש, בזבוז זמן ונזק כספי ויחס מעליב מהחברה סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם על עגמת הנפש הרבה שנגרמה לי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה