פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח, הפליה, אי ציות לחוק. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה על הפליה צרכנית, הטעיית לקוח,
שמי הוא ליזי דראל ובעלי הוא איש קבע לפיכך הנני זכאית להנות מהטבות חבר.
אני פונה אליכם בנושא קצת שונה בתקווה שתוכלו לעזור לי להכניס "קצת" צדק למקרה שלי.
לפני מלמעלה לשנה הוציאה "חבר" ידיעה כי חברת הסלולר אורנג' זכתה במכרז והיא מציעה לכלל עמיתי חבר מסלול בלעדי בו יוכלו להנות מחבילת תקשורת אטרקטיבית.
באותה נקודת זמן הייתי לקוחת פלאפון ונהניתי מהטבות ומפריוילגיות שניתנו לי על עצם היותי לקוחה ותיקה.אך לאור העובדה שמדובר בארגון "חבר" שיצא בהצעה כ"כ אטרקטיבית לא חשבתי פעמיים והחלטתי שאני עוברת למסלול "חבר".
החלתי לבצע תהליך התקשרות מול נציג המכירות של אורנג'.תחילה הבהרתי לנציג כי יש בידי מכשיר די חדש עליו אני מחויבת בחברת פלאפון ושאלתי אותו מה עושים במצב כזה, ובצורה הכי ברורה איך אפשר להגיע למצב שמזכים אותי עליו?! אותו נציג מבלי לתת יותר מקום לשאלה שלי שלל זאת על הסף ואמר לי שאין דבר כזה! ושלא ניתן לקבל החזר על מכשיר בחברה אחרת ובכך סגרנו את הסוגיה הזו. עברו מאז כ-13 חודשים ובשיחה מאוד שגרתית עם אחת מחברותי שהיא גם עמיתת "חבר" התפתחה שיחה על המסלול שמציעים חברת אורנג' במסגרת זכייתם במכרם "חבר".השיחה הובילה לכך שבאורח פלא שתינו שעברנו מחברת פלאפון שבידינו מכשירים עליהם אנו ממשיכות לשלם אבל עובדה אחת שונה והיא שהיא מזוכה על הסכום המלא אותו היא ממשיכה לשלם בפלאפון ואני לא!!! כשהתקשרנו לאורנג' לברר הכיצד נוצרה סיטואציה שכזו מלכתחילה וכי איך חברה שאמורה לתת במסגרת מכרז תנאים שווים לכולם מעלה בפני כל לקוח אפשרויות שונות?
הנציג הראשון שאליו הגיעה השיחה שלל על הסף ואמר לחברתי כי היא טועה ואיננה מקבלת זיכוי, רק שההוכחות דיברו בעד עצמן ומהר מאוד הוא הבין שאנחנו דוברות אמת ויש בידינו את כל הניירת הדרושה להוכיח זאת.הוא העביר אותנו לנציג אחר שיבדוק כיצד קרה הדבר..ואז את אותו הדבר עברנו עם הנציג השני שביקש שנוכיח שהיא אכן מזוכה ואז אף טען שהיא מזוכה על סך של 28 ₪ רק שבפועל היא מזוכה על 81 לאחר מכן הוא גולל את השיחה לנציגה אחרת שהעלתה אותי ואת חברתי לשיחת ועידה בה גוללנו מחדש את השאלה איך קורה מצב שלקוח אחד מקבל אפשרות והשני לא?! על סמך מה זה קורה?ועל אחת כמה וכמה שמדובר בחברה שמנצלת את ההתקשרות עם ארגון "חבר" – חברה שלדעתי היא חברה מכובדת ושמכבדת את לקוחותיה ומעניקה להם את מיטב השירות וההטבות בשוק.
השיחה עם הנציגה השלישית הובילה למספר מסקנות (שאותם העלתה הנציגה): שאכן אני צודקת ובתאריך בו הצטרפתי (לפי כ-13 חוד') הגיע לי על פי חוק ניתוק זיקה ומאחר והנציג אותו הציבה לי חברת אורנג' לא מסר לי אינפורמציה מהימנה ונכונה ולבטח בסה"כ רק רצה למכור לי (ציטוט של הנציגה) וכרגע אין מה לעשות בנדון. בנוסף אותה נציגה שאלה אותי למה נזכרתי/התעוררתי רק עכשיו..ושכולם ידעו וחיכו שיצא החוק הזה..אני לא מתביישת כי לא הייתי מאורה ברזי החוק יש לי דברים הרבה יותר חשובים להתעסק בהם בחיי היומיום שלי וזה לא לקוח מימני את הזכות לקבל את מה שהגיע לי ובטח ובטח לא מסיר מחברת אורנג' את האחריות על המקרה שלי ועל כך שהיא מציבה בפני לקוחותיה סוללה של סוכנים שהמטרה היחידה שעומדת לנגד עיניהם היא למכור ללא שום אתיקה. אפילו שהוכחתי לנציגה שמדובר באפליה צרכנית שאין לה שום שחר היא מבלי להניד עפעף טענה שאין ביכולתה לעשות דבר ובכך סיכמה את דבריה..
לסיום חזרה אלי (לבקשתי) המנהלת של אותה נציגה שהעלתה את אותן טענות .. ואמרה שאין לה שום אפשרות לעשות דבר למרות שהיא מבינה ושאני צודקת ..אז כ"מחווה שירותית" היא תעניק לי החזר בגין חצי שנה ותו לא.
אני לא מוכנה לקבל את העובדה שרומיתי ואין אף גורם באותה חברה שלוקח על כך אחריות ועוד בטח לשמוע כי הם מעניקים לי "מחווה שירותית" כשמדובר באופן חד משמעי בזכאות שלי!!
אני מקווה שתראו לנכון לנקוט עמדה ולהביא את חברת אורנג' לקחת אחריות על המקרה שלי. וודאי להחזיר לי את הזכות שהגיעה לי ע"פ חוק!
כספי סוג הנזק :
זיכוי על כל ההחזר שנמנע מימני ללא כל סיבה מוצדקת פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה