פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים שלא כדין ולא ע"פ מה שסוכם נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
עמל 8 פארק תעשיות אפק כתובת:
טבריה, ירושלים -מדרחוב, גבעת שאול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה9.4.2012 בקרתי בנקודת השירות שבטבריה. שם בקשתי לנייד מספר מחברת פלאפון לתוכנית "ביג טוק" במטרה לשמר מס' קיים בעלות מינימלית (0507755200). לאחר דין ודברים עם הנציגה – הובהר לי שיזכו אותי הן על המעבר ל"ביג טוק" והן על עלות כרטיס ה"סים". אחוייב בעלות של 39 ש"ח עבור התוכנית בחיוב יחסי עד תחילת חודש מאי – שבתחילתו אטלפן ובשיחת טלפון אחת יעבירו אותי לביג טוק. כך שכל תהליך הניוד לביג טוק לא יעלה על 39 ש"ח בלבד.

להפתעתי ולאכזבתי, הדברים לא קרו בצורה שהתחייבו בפניי שיקרו. ראשית – כשבקשתי לבצע את המעבר ל"ביג טוק" טלפונית, נאמר לי לפתע שאני צריך לשלוח פקס/מייל או להגיע לכל נק' של אורנג'. לאחר שרציתי לשלוח המייל/פקס – שוחחתי שוב עם הנציגה בקשר לטופס שקיבלתי למלא – והיא אמרה שהתהליך לא יכול לקרות בפקס, אלא רק בנק' שירות. מסכת הטירטורים לא הסתיימה. כאשר הגעתי לנק' השרות שבמדרחוב בירושלים – הם "גילגלו" אותי הלאה ואמרו שאצלם אני לא יכול לבצע את זה ואני צריך ללכת לא לנק' "מכירה ושדרוג" אלא לנק' "שירות לקוחות". לבסוף הגעתי לנק' השירות בגבעת שאול שבירושלים ובצעתי את המעבר. וודאתי עם הנציגה שאינני מחוייב על המעבר ל"ביג טוק" – כפי שסוכם עם הנציגה בטבריה בתחילת התהליך – ושאחוייב על כל העניין ב39 ש"ח בלבד, כאמור לעיל.

אולם, גם כאשר קבלתי לידי את החשבונית החודשית ציפתה לי "הפתעה". במקום להיות מזוכה על 138 ש"ח זוכיתי על כ48 ש"ח בלבד. כל זאת לאחר שהדברים הובהרו בכל שלב מתהליך הניוד – אשר השיקול לבצעו היה של חיסכון כספי בשמירה על המספר. כך שיצא שחוייבתי על כ100 שח יותר ממה שהייתי אמור לשלם. לכתחילה לא הייתי מבצע תהליך זה לו נהייתי יודע שיונו אותי בצורה הזו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה