פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התכחשות לאחריות ויחס מזלזל נושא התלונה:
כהן רפאל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
גבעת שאול ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חדשים רכשתי מכשיר גלקסי אייס. לאחר חודש החל "לזייף" ושיחות התנתקו, מסך לא הגיב.
עם הזמן הבעייה החריפה. ביום 2.5.12 פניתי לסניף גב. שאול בירושלים בטענה שבשבוע האחרון כל השיחות מתנתקות מיד עם קבלתן. הפקידה הצדיקה אותי ואמרה זו בעייה של גירסה "נצרוב והכל יהיה בסדר" אמרה.
המתנתי שעה קבלתי הטלפון והלכתי לדרכי.
לא עברו עשר דקות ובהיותי במכונית קבלתי שיחה.נכון נחשתם ,השיחה התנתקה מיד וחוזר חלילה. הסניף כבר נסגר ולמחרת לא יכולתי להגיע לסניף.
ביום שישי 4.5. הגעתי לסניף ובקשתי שבגין האחריות יחליפו לי המכשיר במכשיר חדש. ללא כל התנצלות על שמסרו לי מכשיר לא תקין בטענה שהוא תקין, והטריחו אותי לשוב ולבא, נעניתי כי הם צריכים לשלוח המכשיר למעבדה. עניתי כי המכשיר חדש ובמסגרת האחריות אני זכאי למכשיר חדש.לאחר דין ודברים ארוך הסכימו "לעשות לי טובה" ולהביא לי הביתה מכשיר מעסקות מבוטלות.
אמרתי כי מכשירים אלה הוחזרו בשל בעיה במכשיר ואין זה פתרון הולם, אך נעניתי כי מדובר במכשיר חדש שהוצא מהקופסא. מחוסר ברירה הסכמתי ואכן ביום 6.5 קבלתי הביתה מכשיר "חדש" אחרי יום יומיים התחיל המכשיר לזייף גם כן ניתוק שיחות , מסך לא מגיב, ובלוטוס לא עובד מחוסר זמן לא הלכתי לשירות , אך ביום ראשון 13.5 החלה הסוללה להתרוקן במהירות ללא כל שימוש במכשיר והמכשיר התחמם מאוד.
אחה"צ פניתי שוב לסניף והראיתי להם כי המכשיר רותח והסוללה התרוקנה תוך 20 דקות.
הבחור מר מני הסכים אתי ואמר כי אני צודק אך הוא אינו יכול לאשר החלפת מכשיר וכי הוא ידבר עם הממונה ומקווה שלמחרת תאושר בקשתי.
פניתי היום ונאמר לי כי בקשתי לא אושרה וכי אני צריך למסור המכשיר למעבדה.
אני סבור כי לאחר ששלמתי 1750 ש"ח עבור מכשיר חדש אני זכאי להחלפת המכשיר במכשיר חדש ולא להיות כרוך אחת לשבוע לשירות תיקונים של החברה.
למותר לציין כי אני לקוח של החברה מזה 12 שנים ויותר.
בינתיים סופק לי מכשיר חלופי קטן בו כל המספרים והאותיות זעירות ואיני מסוגל לעשות בו שימוש.
אני דורש להיענות לבקשתי לאלתר ולפצות אותי על עוגמת הנפש והטרחה שנגרמו לי בבחודש האחרון.
במקביל פניתי בבקר לחברה בפקס אך לא נעניתי עדיין!!!
בברכה
כהן רפאל
פל. 0544380187
בזבוז זמן וכסף, רוגז, כעס של אנשים סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה