פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא ברור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי אולגה , ואני לקוחה של אורנגי די ותיקה , בספטמבר 2011 חברת אורנגי היציע לי לעשות שידרוג על המכשיר , להחזיר להם מכשיר הישן שקניתי אצלהם ולקחת מכשיר סמסונג גלקסי 2 , הובטח לי ש אני יקבל זיכוי על מכשיר שהחזרתי משום מה את הזיכוי לא קיבלתי, עד שלא התקשרתי וביזבזתי הרבה עצבים וזמן על השירות לקוחות שלהם , בסוף עשו לי החזר חלקי כמו שהם אמרו " שזה משמגיע לי " , יש לי עוד מכשיר שח אורנגי שאמא שלי משתמשת בו , שאני משלמת על שני מכשירים יחד , החשבון של אמא יוצא בחוד בארך 50 שייח ו שלי יחד עם המכשיר כמו ש הופתח לי 250 כולל מע"מ , מורידים מימני כבר כמה חודשים סכום של 336.90 , ולא יכולים להזביר בודעות למה , מבתיחים שיחזרו אלי וכמובן אף אחד לא חוזר , מה אלי לעשות במצב כזה ?
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה