פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח וחיוב במרמה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני יומיים בעלי נסע עם מכשיר הטלפון לחו"ל ולפני נסיעתו ביצע שירות של סינון שיחות, כאשר מתקשרים אליו יש צורך בקוד. במקביל רכבו נשאר ברשותי (אשתו) ונעשה שימוש בדיבורית הרכב - שיחות נכנסות ויוצאות. אציין שלגבי השיחות הנכנסות התקבלו שיחות ללא צורך בקוד. לאחר בירור עם חברת אורנג' התגלה כי כל השיחות שנעשו ברכב יחוייבו בתעריף של חו"ל - למרות שפיזית נעשו מהרכב בארץ- וכל זאת בתעריף של 18 ש"ח לדקת שיחה יוצאת /נכנסת. מחישוב מהיר מדובר על חשבונית של מעל 2,000 ש"ח ביומיים!!! זוהי הטעייה של הלקוח, סינון השיחות לא התרחש כשהתקשרו לדיבורית הרכב ובנוסף החיוב בתעריף כ"כ גבוה לדקת שיחה שהתרחשה בארץ אינו הגיוני כלל.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא לשיחות שנעשו בארץ במסגרת דיבורית הרכב (ולא לפי תעריף של חו"ל) וחיוב על שיחות רק כאלה שנעשו מחו"ל או לחו"ל פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה