פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכשיר נושא התלונה:
מליכי יעל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
קריית מטלון כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כלקוחת "פירסט קלאס" אורנג מזה 12 שנה נתקלת בשירות לקויי ויחס מזלזל ומשפיל
מצד כל הנציגים , המנהלים פשוט אין מושג של שירות באורנג.
מתייחסים אם בכלל בחוסר הקשבה ורצון לשמור על הלקוח.
סליחה על ההקדמה היא הייתה הכרחית להעביר את תחושותיי.
באמצע מאי מסרתי לתיקון מכשיר די חדש לתיקון ונמסר לי מהמעבדה שעלות התיקון
למכשיר תהיה בערך כ500שח, שאלתי מדוע? יש לי אחריות מורחבת שאני משלמת כל חודש.
תשובתם הקצרה :שאין מה לעשות המכשיר הוא טוטאלוס...ומיד הציעו לי לשדרג את המכשיר כמובן שביקשתי מנהל ושוב מסע מפרך והתנצלויות מדוקלמות וסליחה סליחה ...אנו מתנצלים.
תשובתם אין מה לעשות קבלי את את ההחלטה ובמילים אחרות או שתשלמי
אפילו אם את רוצה תתנתקי כל מה שאת רוצה מיצדם אין שום עזרה.
נתבקשתי לבוא לקחת את המכשיר אחרי שהמתנתי שעות והמכשיר בכלל לא היה
שאלתי למה שלחו לי סמס אני מבזבזת זמן יקר. זו היתה טעות אחרי 7 ימים
אוטמטית נשלחת ההודעה.
כרגע המצב עומד שאגיע לקחת את המכשיר ואמשיך לשלם את החוב ואין לי
בפועל מכשיר עובד.
הסיוט באורנג שלא משנה מי אתה אתה רק משאבת כסף עמ לשלם את הניהול הכושל והחוסר מתחשב בבני אנוש.
פונה לעזרתכם ותודה ענקית

כספי סוג הנזק :
תיקון המכשיר והחלפתו לחדש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה