פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוכן שהונה אותי ואינו עונה לטלפונים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב10.5.2012 היה אצלי בבית סוכן של אורנג בשם סמי. הוא הבטיח לי מכשיר רייזר מוטורלה בעלות של 89ש"ח ל36 חודשים וכן נתן לי שובר לקבלת טלויזיה מתנה. ב-20.5 שמתי לב כי יורד לי בחיוב כרטיס אשראי סכום של 109ש"ח ולא 89ש"ח כפי שסוכם. התקשרתי לסמי והוא הבטיח לטפל ולחזור אלי. מכיוון שלא חזר התקשרתי שוב למחרת. הוא ציין כי העניין יטופל וכי תוך שעתיים יחזור לעדכן אותי. הוא שוב לא חזר אלי ולכן התקשרתי בעצמי. הוא אמר שזה טופל ושאבדוק בחשבון. בדקתי בחשבון וראיתי שזה לא סודר,לכן התקשרתי שוב ב-22.5, אולם מכאן ואילך הוא הפסיק לענות לטלפונים. ב-29.5 התקשרתי למוקד שירות. ענתה לי אורית והבטיחה לטפל בנושא ולחזור אלי עד יום ששי. חיכיתי בסבלנות עד יום ששי,אך מכיוון שלא חזרו אלי נגשתי ביום ראשון 3.6 למוקד שירות באשקלון. שם קבלה אותי פקידה בשם שגית. נסתה להשיג את סמי במקום, אך כמובן שלא הצליחה. הבטיחה לחזור אלי עד 18 בערב, ולא חזרה. ציינה שהעיסקה היא 109 לחודש עם טלויזיה או 89 לחודש ללא טלויזיה ואם הבטיחו לי אחרת אוכל להחזיר את המכשיר ולהזדכות עליו. לציין שלמרות שאני משלמת 109 לחודש את הטלויזיה לא קיבלתי. ב-4.6 התקשרתי שוב למוקד שירות. דיברה איתי שירן. אמרה שאין מה לעשות, ואת הבעיה אפשר לפתור רק מול סמי. הסברתי לה שסמי ישב אצלי בבית במדים של אורנג' ומכר לי את המכשיר בשם החברה. ומכיוון שאני לא מקבלת ממנו מענה, אני רוצה מענה מהחברה. למרות זאת, אמרה שאין מה לעשות ורק סמי יכול לטפל בבעיה. את סמי אי אפשר להשיג בטלפון ואני תקועה עם מכשיר במחיר שלא הוסכם על ידי וללא הטלויזיה שהבטיחו לי.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה