פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול האזרח הקטן מול חברה גדולה ורבת אמצעים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
על מנת לשדרג חבילת חיילים ישנה של ביתי (בעבר חיילת) המונה חבילה של 250 ש"ח כל חודש רכשתי מכשיר חדש מאורנג' (אופטימוס LG).
לפני השידרוג רכשתי מכשיר נוקיה וסיימתי לשלם עליו. לאחר כמה חודשי שידרוג הגעתי לאורנג' ומסרתי את המכשיר הישן בתמורה לזיכוי של 700-800 ש"ח המתחלקים להחזר חודשי של 20 ש"ח . במשך תקופת המנוי באורנג' היו פערים בחשבון (טענו על גלישה חריגה, SMS באופן חריג וכו'..) שלא בוצעו!! מה שמעיד על חשבוניות מוגזמות. כאשר התקשרתי בכל פעם נותרתי חסרת אונים מול מעצמה גדולה בתור האזרח הקטן והפשוט.
יש לציין שביתי לאחר החייל נהייתה סטודנטית ועובדת במשרה מלאה ולא היה לה זמן בכלל לגלוש ולסמס כל כך הרבה כמו שהם טענו. כל השיחות נותרו ללא הועיל ושילמתי "כמו גדולה" את החשבונות. כאשר החלטתי להתנתק מאורנג' לפני כחודשיים פתאום הזיכוי על המכשיר הנמסר לאורנג' נחשב כ"הפרת חוזה" (לפי טענתם) והופסק באופן חד-משמעי למרות שעדיין לא זוכיתי בסכום הנקוב של 700-800 ש"ח אלא רק בחלק ממנו.
בעבור המכשיר החדש שלהם נותרתי חייבת 58 ש"ח כל חודש . החברה לא מוכנה להמשיך ולזכות אותי על ההפרש אז מדוע אני צריכה להמשיך לשלם להם והם לא ישלמו לי על מכשיר שקניתי מהם באופן מלא?!
כספי ועלבון סוג הנזק :
זיכוי מלא על המכשיר הישן ושביעות רצון מן החברה (מה שלא קורה הרבה!!!) פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה