פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פנייה ממשרד עו"ד לגבי חוב לפני הוצל"פ נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפנ כשבוע קיבל בעלי לכתובת הוריו מכתב עלום של משרד עורכי הדין "גולדברג סיון גרשוני", התראה לפני הוצאה לפועל על גביית חוב לחברת אורנג' בסך 563 ש"ח. במכתב ציינו מס' חשבון אליו ניתן להעביר את התשלום, ובמידה ויעשה תוך מספר ימים החוב ירד לסכום של 370 ש"ח. המכתב, ללא ציון מספר אסמכתא, ח"פ או מס' לקוח, לא מציין כל פרטים מזהים ועדכניים ולא מפרט את החוב ומהותו. כאשר יצרתי קשר עם אורנג', הם אמרו לי כי עלי לדבר עם משרד העו"ד. ציינתי כי אינני עו"ד ואני לקוחה שלהם ולפיכך שיתנו לי פרטים, על מה מדובר, ממתי החוב ועל איזה מספר מנוי. בתחילה לא רצו לתת לי וטענו כי אין להם את הפרטים אלא למשרד העו"ד. לאחר התעקשויות שלי אל מול נציגי השירות, ניאותו לתת לי את מספר הנייד הנוגע לענין. מסתבר כי מדובר בחוב משנת 2002, ולעולם לא נשלחה לבעלי תזכורת על החוב. מה גם המכתב נשלח לבית הוריו ולא לכתובתנו. הם טוענים כי בשנת 2002 נשלחו שני מכתבים (אף לא אחד בדואר רשום!) , מאז לא קיבלו שום מכתב עד לשבוע שעבר מטעם משרד העו"ד. מטעם אורנג' לא נאותו ספק לי פרטים נוספים ואמרו כי עלי לגשת למשרד. במשרד עצמו לא ידעו לומר לי במה מדובר וטענו כי רק עכשיו חברת אורנג' העבירה פניות רבות לגבייה ביניהן שלנו, ואם נרצה שיבררו בשבלינו אנו צריכים לשלוח אליהם בקשה בכתב עם כל הפרטים ואז יאותו לבדוק את מהות החוב ולעדכן אותנו. כשדברתי שוב עם אורנג' הם עשו לי טובה ואמרו שאוכל לשלם להם כעת ועכשיו את מלוא הסכום. ציינתי כי לא אשלם ללא אסמכתא מאורנג' וכעבור 10 שנים(!) יש לציין כי אנו לקוחות של אורנג' במסגרת התכנית של "אורנג אלעל" ולפיכך גם אני וגם בעלי זמינים ויכלו ליצור איתנו קשר במשך אותן השנים. נשמח לטיפולכם ועזרתכם בענין.
בכבוד רב,
בני ורינה דיל,



ת"ז 03618358- בני דיל

054-7237171

052-7799649


Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה