פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מנופחים לאחר ניוד מספר וסרוב לטפל בי כלקוח לשעבר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
מס' דקות לפני שנהיידתי את הטלפון של לגולן טלקום התקשרתי למוקד השירות שלאורנג' לדעת בדיוק איפה אני עומד
לדברי המוקדנית אני ואישתי עמדנו בדקות שלנו ועמדנו ביתרה לחיוב של פחות מ 250 שח
לאחר מס' ימים חוייב חשבון הבנק שלי ב 450 וללא שליחת חשבונית
החשבונית בד"כ מגיעה לפני החיוב ולא להפך
התקשרתי למוקד השירות ע"מ לקבל מענה לשאלה למה ואיך זה קרה או לפחות מה פספסנו
במוקד אמרו לי שמכיוון שניידתי את המספר אני לא מופיע במערכת ולא ניתן לטפל בי
ביקשתי שיחזרו אלי הנצגה שחזרה אלי במקום להתמקד באלות שלי לכלכה על גולן טלקום משך זמן רב אמרתי לה שזה לא רלוונטי ולא לשם זה התקשרתי והיא המשיכה בשלה.
לאחר שהגיעה לנושא היא פשוט זרקה באוי סכומים כאילו אקראים ולא היה ניתן להבין על מה ולמה כל חיוב
ביקשתי שתשלח לי את החשבונית במייל ואז תחזור אלי בטלפון שאני אוכל לראות במה מדובר
היא סרבה ואמרה לי שזו שיחה שהיא חוזרת אליה והיא לא מוכנה לחזור אלי שוב
אבל חשבונית היא תשלח במייל
מיותר לציין שגם זה לא קרה ואני עדיין מחכה לחשבונית ואין לי עם מי לדבר
לזה יש תקדים
בעבר חוייבתי 1080 שח במקום 180 שח במשך כמעט שבועיים בילתי מעל ארבע שעות ביום במסכת של טרטורים עד שזיכו אותי בטלאים
מיותר לציין שהיום זה אפילו לא עומד על הפרק לעשות דבר כזה והם יודעים את זה שזה פשוט לא משתלם לי לחייג למוקד שירות שלהם מחברה אחרת לכל כך הרבה זמן
עוד המוקדנית אמרה שבגולן אין עם מי לדבר אולי זה עדיף מלדבר לקיר
אגב בתום השיחה המוקדנית החצופה פשוט ניתקה לי בפנים אפילו בלי לומר שלום ועוד הייתי מאופק בשיחה אגב את השיחה יש לי מוקלטת.
פשוט חברה מזעזעת ממש כל פעם צרות ובעיות ברוך שפטרנו מעולו של זה
כספי סוג הנזק :
זיכוי על החיוב המיותר ושישלחו לי חשבונית כבר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה