פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הציבור בנוגש לשירות "עדכוני LIVE " נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד פרטנר שלום רב,
בחיוב בתאריך ה 13.06.2010 החל להופיע חיוב מוזר שאינני ביקשתי אותו.
החיוב הוא על סך 6.8 ₪ בחודש ותיאור החיוב הוא עדכוני LIVE.
בשל העובדה שאתם חברה גדולה ואני סומך עליה ובגלל שמדובר בסכום קטן לקח לי הרבה זמן עד שהבנתי שמדובר בתשלום שיורד מדי חודש.
כשגיליתי את הסכום, התחלתי לחקור אחורה לראות מתי הוא מתחיל, נדהמתי לראות שמדובר בחיוב של מעל לשנה.
בחודש ספטמבר 2011 באחת הפעמים שפניתי אליכם בנושא, ביקשתי לברר מה מקור החיוב.
לטענתכם זה היה "ספק תוכן חיצוני" שאין לכם שליטה עליו.
ביקשתי את פרטיו של הספק תוכן וכן כי תחסם הגישה שלו לחיובי.
נתתם לי פרטים של מספר ספקי שירות, דיברתי עם כולם וכולם אמרו שחיוב זה אינו שלהם.
מכיוון שמדובר בסכום קטן ולקח לי זמן רב להתעסק בזה, החלטתי שזה לא שווה את המאמץ וקיוויתי שהחיוב יפסק.
היום, לאחר שנה נוספת שבה נגבה החיוב שלא הזמנתי, הגיעו מים עד נפש.
החלטתי להתקשר שוב למוקד שלכם ולברר מדוע אני ממשיך לשלם על שירות שמעולם לא ביקשתי.
בשעה 11:06 בתאריך 13.06.2012 יצרתי קשר עם המוקד שלכם. תחילה המוקדנית בדקה וזיכתה אותי על החודש האחרון, לאחר מכן דרשתי זיכוי גם על שאר החודשים, היא בדקה בשנית ונתנה לי זיכוי עד לספטמבר 2011 (מועד דרשתי לחסום את השירות). ביקשתי לקבל פרטים אודות הספק ולהבין מדוע נגבה ממני הכסף מלכתחילה.
יש לציין כי בשלב זה המוקדנית עדיין טענה בתוקף כי מדובר בספק חיצוני שאין לה מידע עליו.
היא העבירה אותי שוב להמתנה, וכשחזרה מההמתנה היא טענה כי בעצם מדובר בשירות של פורטל הספורט שלכם, שהזיכויים מבוטלים, ושהחיוב ממשיך.
לאחר מכן בהמשך היום דיברתי עם ימית מנהל השירות לקוחות, לאחר דין ודברים היא הסכימה להחזיר את הזיכוי מחודש ספטמבר 2011 אך לא את כל הסכום מראשיתו.
במהלך שיחתנו גיליתי שהשירות שחוייבתי עליו הופסק ולא ניתן להשיגו עוד.
כל התנהלותכם בנושא מעלה אצלי מספר שאלות קשות, שלא קיבלתי עליהן מענה?
1. ברצוני לדעת את מספר הפעמים שהשתמשתי בשירות שלכם? –ימית אמרה שמדובר בשירות של שליחת עדכוני ספורט למכשיר הסלולרי. הודעות שלא קיבלתי ונכון לכרגע אתם לא סיפקתם לי אישור/פירוט שמראה אחרת.
2. מדוע מופיע בחשבונית כיתוב "עדכוני LIVE " שאינו מפרט מהו השירות ושל מי הוא? –עלי לשוב ולצייין כיי גם בכל פניותי אליכם בנושא, המוקדניות שלכם הטעו אותי וטענו כי מדובר בשירות חיצוני (בשלב זה אציין כי מדובר במעל למוקדנית אחת)
3. מדוע כשהתקשרתי אליכם, למוקדנית של אורנג' לפני שנה הצגתם בפני מידע כוזב שמדובר בספק תוכן חיצוני כאשר כעת מתברר שזהו שירות שלכם?
4. כפי שנשמע היטב בשיחה, גם המוקדנית כמוני לא ידעה על כך שמדובר בשירות שלכם בתחילת השיחה ורק לקראת סופה (כעבור כחצי שעה) גילתה מהי המציאות. שאלתי אליכם היא איך אני בתור לקוח הייתי אמור לדעת על השירות ועלותו ועל דרכי ביטולו אם לאורך כל הדרך נציגים שלכם הטעו אותי ומסרו לי מידע כוזב?
אסיים בציטוט מהחוק הישראלי:
"1. גניבת עין (א) לא יגרום עוסק לכך שנכס שהוא מוכר או שירות שהוא נותן, ייחשבו בטעות כנכס או כשירות של עוסק אחר או כנכס או כשירות שיש להם קשר לעוסק אחר. "
כשאני שומע מנציגכם פעם אחר פעם שמדובר בספק חיצוני, איך אני בתור לקוח שלא עבר הכשרה יכול להסתכל על החשבונית, לראות חיוב "עדכוני LIVE " לצד "Unicell-שירותי מידע אגד" ולהבין שמדובר בשירות שלכם?
אני דורש לקבל החזר מלא על כל החודשים של השירות (החל מהחיוב בתאריך 13.06.2010) ולא אפנה במהרה לערכאות משפטיות בטענה להטעיית הציבור.
אני מאוכזב ומתוסכל מהדרך שבה בחרתם לפעול, חברה בגודל שלכם לא אמורה להטעות אותי במשך שנתיים ולספר לי דברים שאינם אמת על החיובים שאני משלם לכם.

אני מקווה שזה יפתר במהרה,
ארקדי גורקוב 054-6738187
גם כספי גם סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה