פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סגירת אגף טלפוני, בשעות הפעילות, בניגוד לפרסום. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ני כותבת את זה אחרי המתנה של שעה וחצי !!! בטלפון למוקד data.

יש לי בשבועיים האחרונים ניתוקים במשך היום, פשוט הגלקסי נכבה, לפעמים באמצע שיחה, לפעמים סתם כך.
במקרה דיברתי עם חבר, שכל הזכרונות נמחקו לו מהגלקסי באופן פתאומי, והוא אמר לי שהכל התחיל מכיבוי עצמי של הגלקסי, /שהוא לא התיייחס אליו, ובסופו של דבר המכשיר מת, וכשהוא הדליק אותו נמחקו כל ההודעות,אנשי קשר, יומן, תמונות וכו'.
כשהוא פנה לאורנג' אמרו לו שלצערם א"א לעשות שחזור, וחבל שהוא לא דאג לעשות גיבוי באחד המוקדים קודם לכן.

אני מדברת כמובן על גלקסי s2 . נכנסתי אתמול ב-19:30 לנקודה בקניון G בכפר סבא, לאחר שביררתי טלפונית מול אורנג' שנעשים שם גיבויים לזכרון הטלפון. בכניסה, הנציג שמחלק את מספרי התורים, אמר לי שאין כזה דבר אצלם, ונתן לי מספר טלפון של מוקד ה-data שלא אורנג, ואמר לי שהיום כבר אין שם אף אחד, אבל מחר הם עובדים עד 13:00.
צלצלתי , ויש הודעה מוקלטת שבה נאמרים זמני הפעילות, כולל יום ו' עד 13:00, ומבקשים לחזור ולצלצל בזמני הפעילות והשיחה מתנתקת.
ניסיתי מספר פעמים מטלפונים שונים, בכולם אותה התשובה, ואותו הניתוק.
הגעתי בסופו של דבר לסיון, נציגה בתמיכה הטכנית, שאמרה שאין ביכולתה לעזור ושמוקד ה-data כבר סגור. השעה היתה 12:10!
ביקשתי מנהל, שכמובן לא ניגש מיד, אלא אמר לנציגה לשים אותי בהמתנה, ובכל פעם לנסות "לגלגל" אותי מחדש עם אותה התשובה, ושאנסה ביום א' לצלצל שוב.

בסופו של דבר אחרי חצי שעה ניגש נחום, סוג של "מנהל" שם, שביזה את עצמו ואת אורנג', בכך שהוא נותן לי תשובה ש"באופן עקרוני מוקד ה-data עובד עד 13:00 בימי ו', אבל יש מקרים חריגים, והמוקד נסגר היום ב-12:00".
מה זה מקרים חריגים? זה לא ערב חג ולא זמני מלחמה.


אחרי ויכוחים עם אותו מנהל, הוא העביר אותנו למנהל אחר, בשם אלעזר, שאמר שמ-11:45 הם סוגרים את האפשרות ליצור קשר עם מוקד ה-data כי הנציגים עונים לשיחות שנכנסיות עד 11:45, והם מטפלים בהם מ-11:45 עד 13:00, כך שאין לו איך לעזור לנו, שזו סתירה למה שענה נחום, ה"מנהל" הקודם, שאמר שאין כבר אף אחד במוקד וכולם הלכו הביתה כי הם סגרו מוקדם יותר היום. התשובות הלא-ענייניות ולא רציניות האלו מבזותץ גם את הנציגים הללו אישית וגם את אורנג' כחברה, כשכל אחד ממציא איזו תשובה שמתחשק לו, כדי לגלגל את הלקוח.

אני מרגישה שפשוט אין עם מי לדבר- הוא כל הזמן ניסה לנגן לי את ה"מנטרה" שכל הנציגים צריכים לחזור הביתה למשפחות שלהם, ולא התייחס לעובדה שהפלאפון שלי צועק הצילו, שעוד רגע יימחקו לי כל הנתונים, ושכל הדברים שקשורים לעבודה שלי נמצאים בזכרון של הגלקסי s2, שתהיה לי פגיעה בעבודהבעקבות זה, ושאם זה יקרה רק ביום א', יכול להיות שזה יהיה מאוחר מדי, ואורנג' יגידו לי "חבל שלא נזכרת קודם לעשות גיבוי"

שכחתי לציין שכל השיחות איתם מוקלטות, כמו גם כל התשובות הלא-ענייניות והמבזות של המנהלים השונים, שחבל שלא חיפשו אדם במערכת שמבין בתחום כדי לעזור לי, במקום לבזבז לי ולהם את הזמן בהסברים שונים ומשונים מדוע המוקד נסגר מוקדם.

אמרתי לאלעזר, המנהל האחרון, שאותי לא מעניינת הסיבה, וההתנצלויות שלהם, אני מחפשת פתרון, כי מדובר בפרנסה שלי!
אחרי 10 דק' של דיבורים על למה זה קרה, ותירוצים שונים, אלעזר נזכר שהוא היה בעברו "לפני מספר שנים טובות", לדבריו, נציג data, אז אולי הוא יוכל לעזור לי. תודה רבה.
הוא הכניס אותי לאתר של אורנג', ונתן לי קישור להורדת תוכנת kies לסנכרון הגלקסי עם המחשב, ולכל אורך זמן הורדת התוכנה, אמר לי אלעזר שהוא עוד 5 דקות צריך ללכת ולסיים את השיחה אז הוא מקווה שנספיק. כמובן שמרפי התערב, והתוכנה לא נפתחה, ניסיתי להוריד קישור לגירסה אחרת של התוכנה, ובשלב הזה אלעזר אמר לי שהוא חייב לנתק. עניתי לו שהוא לא יכול להשאיר אותי בכזה מצב,בלי מענה, ושיעביר אותי למישהו אחר, הוא אמר שאינו יכול, ופשוט ניתק.
הכל מוקלט!

חברים, מחכה לעצתכם, מה עושים?

כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה