פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות עליו לא צויין שהחלו לגבות תשלום. (במהלך ניוד לאוראנג') נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
חוסר שקיפות והטעייה במהלך ניוד מחברת פלאפון לאוראנג'
להלן מכתב ששלחתי לחברה המתאר את השתלשלות האירועים והשיחות עם הנציגים
תודה מראש! (יש לי הקלטה ברורה של השיחה האחרונה)
-----------------------------------
שלום,
הפנייה בנושא אי מתן שירות.
ביום חמישי האחרון 14.06 בצעתי ניוד לחברתכם מתוך אמון שזו חברה גדולה ומתו ך היכרות רבת שנים.
הנציגה מולה בצעתי את בקשת הניוד הייתה רוני
הבקשה בנוסף לחבילה של שיחות SMS וגלישה ללא הגבלה, ביקשתי שירידת המהירות תגיע לאחר 5GB ולא 2GB והייתי מוכן להוסיף על כך את התשלום של 40 השקלים. ציינתי במהלך השיחה לפחות 3 פעמים את העובדה שאני צריך את חבילת האינטרנט לצורך עבודה כ hot spot נקודת גישה לגלישה, מכיוון שאני עובד עם מחשב נייד. ציינתי שזו הסיבה העיקרית שאני מבצע את הניוד.
לאכזבתי ביום שני ה 18 לחודש (אתמול) ניסיתי להפעיל את נקודת ההתחברות וגיליתי שהאופציה חסומה. כשדיברתי עם נציג תמיכה טכנית לפתוח את האפשרות לתדהמתי גיליתי שהדבר כרוך בעלות של 19.90 לחודש. השאלה שלי למה לא הובהר לי בשיחה על הניוד (אחרי שציינתי כ 3 פעמים כאמור שזו המטרה שלי קישור האייפון כמודם לגלישה במחשב הנייד!!!) שהשרות בעלות ?
שוחחתי עם נציגה בשם נופר בתאריך ה 18.06 (אתמול) בשעה 10:20 בבוקר העברתי לה את המסר והיא אמרה שיחזרו אלי באותו יום.
לאכזבתי אף נציג לא חזר אלי לתת הסבר או פיתרון
לאחר מכן בשע 18:30 שוחחתי עם נציג נוסף שהבטיח שמישהו יחזור אלי תוך 24 שעות. שוב אכזבה!! לא חזרו אלי. הקדמתי ושוחחתי עם נציג בשם אנדריי היום (ה 19 ליוני) בשעה 16:55 לערך, סיפרתי לו על השתלשלות העניינים ואיך לא חזרו אליי. הוא אמר ששלח מייל לנציגים בכירים ושיחזרו אליי עד 19:00 .
כאן זה כבר ממש מתחיל להיות זילזול בבן אדם שלא לדבר על לקוח שזה עתה ביצע ניוד. אני מבקש מכם בשיא הכנות תגידו לי אם אני מופיע אצלכם במערכת כלקוח לא מועדף או משהו בסגנון, אבל אל תגידו לי שתחזרו אליי ואתם לא חוזרים!

לא חזרו אלי גם היום 20.06.2012 . שוחחתי עם נציגה בכירה בשם טלי שלא נתנה לי פיתרון. אמרה שמצטערת שזה קרה ולמעשה לא נתנה תשובה מדוע בניוד לא היה שיקוף למה אני מקבל ומה לא מקבל .
במקום להשתמש במה שמגיע לי עכשיו אני מרגיש מרומה ועייף

יום טוב
נזק בשרות עקב אי ציון ופירסום עלות סוג הנזק :
לקבל את שירות נקודת הגלישה מבלי להוסיף כסף מכיוון שהדבר לא צויין בשיחה ולא היה כתוב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה