פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שגויים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
כבר 8 חודשים מחייבים אותי על חבילת גלישה בסך 50 ש"ח ללא רצוני ולמרות הבקשה שלי כלחודש להסיר את החבילה ,לפני כחודשים פניתי לשירות להסבר חשבונית מיכווין שלא שולחים חשבוניות לא לדואר ולא למייל!!! זיכו אותי על 3 חודשים אחרו למרות שאני פונה כל חודש בנושא זה ,זה נהפך ממש למטרד ,כל חודש אומרים לי את אותו הדבר הפניה נפתחה בחזרה ובגלל זה החבלה הוסרה מיותר לציין שאותו הדבר קרה שוב החודש ושוב בדקתי והחבילה עדיין לא הוסרה!!! זה לא ייתכן שכל חודש צריך להמתין דכות ארוכות ולחזור על אותו הנושא !!!! אני מבקשת שיחזירו לי את כספי +פיצוי ושישלחו לי חשבונית למייל
+בזוז זמן סוג הנזק :
הסרת חבילת הגלישה בסך 50 ש"ח לאלתר +זיכוי +פיצוי על העוגמת נפש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה