פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא לפי ההסכם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.5.12 קיבלתי סיכום פרטי עסקה במסגרת simple free family 250 הכוללים:
128 ש"ח תשלום קבוע, חבילת גלישה בלקברי 36 ש"ח,
בניגוד לסיכום זה, אותו קיבלתי במייל, בחשבונית לתקופה 7.5.12 - 6.6.12 קיבלתי לשלם עבור גלישת הבלקברי שני סכומים: 76 ש"ח חבילת גלישה לחו"ל + שירות בלקברי 49 ש"ח.
אני מבקשת לקיים את העיסקה כפי שסוכם.
היום, בתאריך 26.6.12 פניתי לסניף בגלילות וביקשתי שיתקנו את החיוב לחודש הבא, הם אמרו שיורידו את חבילת הגלישה וזה לא יפגע בהתחברות הבלקברי לאינטרנט וגם יפנו לסוכן שסגר איתי את העיסקה לבירור. התוצאה: הבלקברי נותק מהאינטרנט ולמעשה לא קיבלתי את העיסקה שהובטחה לי.
כספי סוג הנזק :
קיום העיסקה כפי שהובטח פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה