|
|
|
|
|
|
התעלמות קשה ואי מתן מענה הולם לפניותי |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני מתגורר בעיר יבנה ובמשך תקופה ארוכה אין לי קליטה טובה בבית ובעסק. אורנג' בדקו ולפני כחודשיים אישרו לי התקנת מגבר קליטה בבית על רשת האינטרנט.מגבר קליטה (פיים טו סייל). למרות נידנודים שלי אין סופיים וכתיבת תלונות לא הגיע הטכנאי המתקין. לפני שבועיים שלחו אלי טכנאי אולם הוא קיבל הוראה להתקין מגבר קליטה מסוג אשר מתאים רק לקומה אחת. שוב דיברתי עם אורנג' והם ענו בטיפול. לפני כשבוע התקשרו אלי אורנג' המחלטה הטכנית ושוב מסרתי את כל הפרטים הם הבטיחו שתוך יום יומיים הטכנאי יבוא להתקין. אני ממתין וכלום לא זז. הקליטה גרועה מאוד כל פעם שאני פונה אני צריך לספר הכל מחדש. נמאס.
בברכה
יאיר רגב
|
התקנת מגבר קליטה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|