פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור לקוח אי-מתן מידע לגבי חוב והפעלה נמהרת של הוצל"פ נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב העמל 8, פארק תעשיות אפק, ת”ד 435 ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד : חברת אורנג' – עבור האחראי לטיפול בתלונות הציבור.

שמי ניר ואני לקוח שהתייאש ממכם ומהצורה שבה אתם מתנהלים,
היום סוף חודש יוני 2012 וזה כבר 8 חודשים שאני רודף אחרי חברת אורנג!
הכל החל בעקבות ארנק שאבד והו"ק שלא עברה לכרטיס אשראי החדש ונוצר לי חוב בחברתכם מנובמבר 2011 על מכשיר שקיבלתי דרך מקום העבודה הקודם שלי. – בחברת התקשורת הוט.

ברצוני לציין שבמהלך דצמבר 2011 התקשרתי לחברתכם על מנת להתלונן שהמכשיר תקול ושבסניף באשדוד אין מכשירים חלופיים ותשומת ליבי הופנתה בהודעה בנתב שיחות שמידעת אותי שאני יכול לעבור לשלם את חובי ע"י הקשה על אחת הספרות, לשם הסקרנות הקשתי ע"מ לברר על איזה חוב מדובר – בשלב זה לא ידעתי שקיים בכלל חוב, כשהגעתי לנציגה זאת אמרה לי שאין לי חוב והכל תקין.

ב 1/1/12 סיימתי את עבודתי בחברה שדרכה קיבלתי את הטלפון הנייד , החזרתי אותו עובד ובמצב סביר
וחודש אחר כך החל הסיוט:
מכתב ממכם לתשלום חוב - בלי פרוט מהות החוב איך הוא נוצר ועל מה אתם רוצים ממני בכלל כסף?
כל הניסיונות שלי לברר על מה החוב? העלו חרס!

באופן שיטתי התעקשתם לא למסור לי מידע על מה החוב וממה הוא מורכב למרות שהזדהתי והסברתי שהמכשיר היה ברשותי דרך המעסיק הקודם שלי – אבל אתם בשלכם! לא מוסרים מידע וזורקים אותי למקום עבודתי הקודם לברור, וזאת משום שאני לא הבעלים של הקו ואתם לא מוכנים לתת לי מידע וכל הזמן התשובה המעיקה והאופינית: "תבדוק עם מקום העבודה הקודם שלך" ויותר מעצבן שגם להם לא נתתם מענה !!!
לאחר מספר נסיונות ותחינות שנמשכו מספר חודשים למישהו במחלקת הגביה היה קצת לב ומסר לי שהחוב מורכב מ 200 ש"ח מחשבוניות בשנת 2011 ועוד 250ש"ח מחשבוניות בשנת 2012, ושוב כל ניסיון לדבר איתכם ולהבין אייך יש חוב על מכשיר וקו שלא השתמשתי בהם ולאחר שהחזרתי אותם – ךא צלח, לא התייחסתם סרבתם למסור לי פרוט על מה אני מחוייב בעוד 250 ש"ח?? ואייך בכלל הגעתם לסכום השערוריתי הזה של 450! ש"ח וכרגיל (בזה אתם טובים!) שלחתם אותי לחברת שבה עבדתי – " תברר אצלם" , וגם הם לא יכלו לתת מענה , המצב נמשך ונראה היה שאתם מעדיפים לסחוב את הזמן רק לא לתת מענה!!

בין לבין נראה שהדרך שלכם לגבות את הכסף הזה מהלקוחות הוא ע"י שימוש באיומים , והאצבע של חברתכם על הדק הפניה לטיפול של עו"ד קלה מאוד - חיש מהר העברתם טיפול אליו, גם לעו"ד התקשרתי, וגם הוא לא מוכן לי למסור לי על מה החוב שלי? על מה אתם רוצים עוד 250 ש"ח?? משנת 2012 לאחר שהחזרתי לכם את המכשיר????

איך אני אמור לשלם חוב בלי שאני יודע על מה אני משלם? לנופף בפניה לעו"ד לא גורמת לי לשלוף את הכ"א ולשלם .

לבסוף לאחר תלאות ושעות של טלפונים ומעבר מנציג לנציג ממחלקה למחלקה רק בתאריך 17/6/2012 לערך, טרחתם להסביר ( וגם זה לחברה שבא עבדתי ) שהחוב מ 2012 הוא על המכשיר עצמו שלטענתכם הוחזר במצב טוטאל לוס ועליו חוייבתי 250 ש"ח, ועל כך מספר הסתיגויות:
1. למה אני אמור לשלם על מכשיר שנמצא באחריות שלכם וכל חודש שולמה האחריות עבורו?
2. אם כל הזמן הזה הייתם גיבורים גדולים ולא נתתם לי מידע על החוב, וכשכבר מסרתם מיזה זה היה
לחברה שבא עבדתי – למה אתם לא מבקשים את הסכום הזה, 250 ש"ח, מהם?
3. המכשיר היה באמת לא תקין אך עובד (ממש לא טוטל לוס), ובמספר ניסיונות בהגעתי לסניפכם
באשדוד לא היו לכם מכשיר חלופי לתת לי ולכן לא תיקנתם אותו, והרי אם הייתם מתקנים אותו –
הוא לא היה חוזר אליכם תקול !
4. למה לא יצרתם איתי קשר להודיע שאתם מחייבים אותי על עלות מכשיר? הרי אתם באים אלי
בדרישה לתשלום , תיידעו שהיא קיימת!
בנוסף, גם אם רק לצורך ההנחה – נניח שהחוב הוא 450 ש"ח , אתם שוב לא מנסים לפתור את הבעיה והעוול שנוצר כאן, אלה מנסים להגביר את הלחץ ע"י פתיחת תיק נגדי בהוצאה לפועל - אתם אונסים אותי לשלם חוב שרק לפני שבוע הסכמתם לומר לי ממה הוא מורכב!! וזה באמצאות איומים בהגדלת החוב ושימוש בהוצאה לפועל כנגדי, זאת הדרך שלכם כחברה שמתיימרת להיות הוגנת???

יש לכם חברת תקשורת שלמה ! מה היה קשה כל התקופה הזו להרים טלפון אחד, טלפון אחד מסכן להסביר על מה החוב ובאותו רגע הייתי משלם את הסכום?
זו הדרך ? רק על ידי פניה לעו"ד והוצאה לפועל??

ידע כל לקוח שלכם שעל התוכניות החדשות שאתם משווקים היום – "אנלימיטייד–ללא הגבלה" אתם מסמנים בכוכבית – בשימוש סביר והוגן, גם אני כלקוח מבקש – קצת הוגנות – זו עדיין לא מילה גסה!

עותקים:
מחלקת פניות הציבור – משרד התקשורת.
מלכ"ר – אמון הציבור.
אתר "תלונה" לצרכנות הוגנת.
עלבון סוג הנזק :
ביטול הפניה לעו"ד פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה