פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג' מסרבים לפתוח מכשיר לסים פרי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
ראשון לציון מזרח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בבעלותי מכשיר גלאקסי 1 עם שבר בזכוכית הקדמית שלא מפריע לתפקוד המכשיר.
לפני כשבועיים ניידתי את הקו מאורנג' לגולן טלקום. לאחר ביצוע הניוד גיליתי שהמכשיר שלי לא סים פרי. ניגשתי למרכז שירות של אורנג' כדי לפתוח את המכשיר לסים פרי, הנציגה בדקה האם ניתן לעשות זאת במקום ולאחר שלא הצליחה אמרה לי שצריך לשלוח את המכשיר למעבדה מרכזית. שאלתי האם הדבר כרוך בתשלום, הנציגה השיבה שזה לא כרוך בתשלום הסכמתי למסור את המכשיר. ציינתי בפני הנציגה שאני לא מעוניין לתקן את הזכוכית השבורה כלל!
המתנתי שבוע להודעה שהמכשיר מוכן כמו שהובטח, לאחר שלא קיבלתי שום הודעה ניגשתי שוב למרכז שירות כדי לברר האם חזר מתיקון.
גיליתי שהמכשיר חזר מהמעבדה בדיוק באותו המצב כפי שנמסר, נעול לרשת אורנג' בלבד. במעבדה לא נגעו במכשיר בגלל נוהל פנימי של מעבדת אורנג' שהמכשיר חייב לצאת תקין.
כיום חברת אורנג' לא מוכנה לפתוח את המכשיר לסים פרי אלה אם כן אני ישלם 500 שקל על תיקון הזכוכית שאני בכלל לא מעוניין לתקן.
החברה גם לא מעוניינת לבוא לקראתי במחיר בגלל שאני כבר לא לקוח שלהם.

כעת אני ללא מכשיר סלולרי מאז 13/6/12.
כידוע לי שעל פי חוק הם מחוייבים לפתוח לי את המכשיר לסים פרי.

תודה מראש.
פתיחת המכשיר לסים פרי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה