אורנג' מסרבים לפתוח מכשיר לסים פרי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 13 יוני 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
ראשון לציון מזרח |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בבעלותי מכשיר גלאקסי 1 עם שבר בזכוכית הקדמית שלא מפריע לתפקוד המכשיר.
לפני כשבועיים ניידתי את הקו מאורנג' לגולן טלקום. לאחר ביצוע הניוד גיליתי שהמכשיר שלי לא סים פרי. ניגשתי למרכז שירות של אורנג' כדי לפתוח את המכשיר לסים פרי, הנציגה בדקה האם ניתן לעשות זאת במקום ולאחר שלא הצליחה אמרה לי שצריך לשלוח את המכשיר למעבדה מרכזית. שאלתי האם הדבר כרוך בתשלום, הנציגה השיבה שזה לא כרוך בתשלום הסכמתי למסור את המכשיר. ציינתי בפני הנציגה שאני לא מעוניין לתקן את הזכוכית השבורה כלל!
המתנתי שבוע להודעה שהמכשיר מוכן כמו שהובטח, לאחר שלא קיבלתי שום הודעה ניגשתי שוב למרכז שירות כדי לברר האם חזר מתיקון.
גיליתי שהמכשיר חזר מהמעבדה בדיוק באותו המצב כפי שנמסר, נעול לרשת אורנג' בלבד. במעבדה לא נגעו במכשיר בגלל נוהל פנימי של מעבדת אורנג' שהמכשיר חייב לצאת תקין.
כיום חברת אורנג' לא מוכנה לפתוח את המכשיר לסים פרי אלה אם כן אני ישלם 500 שקל על תיקון הזכוכית שאני בכלל לא מעוניין לתקן.
החברה גם לא מעוניינת לבוא לקראתי במחיר בגלל שאני כבר לא לקוח שלהם.
כעת אני ללא מכשיר סלולרי מאז 13/6/12.
כידוע לי שעל פי חוק הם מחוייבים לפתוח לי את המכשיר לסים פרי.
תודה מראש.
|
פתיחת המכשיר לסים פרי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|