פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג' שקרנים ורמאים!!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת אורנ'ג -נוכלים. מאיפה מתחילים??
הבטיחו לי לקבל טלפון ביתי 1500 דק' לכל היעדים + אינטרנט במחיר כולל של 89 ש"ח לחודש.
הייתי בחברת אורנג' מתאריך 25/3 עד 30/4 שזה אומר חודש וחמישה ימים בלבד.
בתחילה שלחו לי חשבונית לתשלום ע"ס 700+ ש"ח ואח"כ "עשו טובה" ואמרו שבטעות חישבו לי גם תוספת על מספר חדש.
אולם הכל זה מניפולציות מתוחכמות ורמאיות כדי שלבסוף שלחו לי קבלה לתשלום ע"ס 349.61 ש"ח ועוד תוספת של 45 ש"ח סה,כ 349.61 ש"ח והחשבון הולך ומתנפח.החשבוניות מיחסות לתאריכים עכשויים 19/05 עד 18/06 כשאני כבר לא לקוחה שלהם מה 30/04 !! אני כבר לא מדברת על כל הכאב שנגרם לי כתוצאה מכך על שבקושי אני חיה למחייתי כאם חד-הורית.אין גבול לרשעות.אף פעם לא קרה לי במשך שנים גם כשהיו לי שיחות ללא הגבלה במסגרות אחרות (ויש לי הוכחות) שדיברתי מעבר לאלפיים דקות חודשיות והם מרמים ומרמים ומוסיפים ומנפחים שפשוט כמעט אני חוטפת התקף לב מגובה החשבוניות וכל זה על מה?? על שהבטיחו לי 89 ש"ח לחודש!!! וגם הבטיחו לאסוף את הציוד מהבית ולא עוזר כל המו"מ והשיחות אים. רק תוספת כאב לב ועצבים.
אבקש מאוד את עזרתכם בעניין בהקדם האפשרי
בברכה,
ה.מרגלית.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה