פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי הטבה . נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ראש העין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של אורנג' מהיום הראשון שלהם כל 3 שנים מחדשת התקשרות מולם ,לפני שנה וחצי חידשתי התקשרות ל-3 שנים נוספות עם תוכנית של סטודנטים, כאשר ביצעתי חידוש זה בעמדת מכירות בקניון רחובות שאלתי מספר פעמים את הנציגה על כמה תעמוד החשבונית שלי במשך 3 שנים הקרובות ,אמרה שאני ישלם 138 ש"ח על מכשיר+תוכנית,להפתעתי לפני מספר ימים חברת אורנג' שולחת לי מכתב שהם נאלצים לבטל לי הטבה זאת החל מה- 27.07.2012 והחשבונית שלי תקפוץ ב 50ש"ח סה"כ 198 ש"ח , פניתי למחלק השירות קיבלתי כמובן שירות זוועתי ומחפף, לאחר מכן חזרה אלי מנהלת קשרי לקוחות בשם נטלי,ניסתה לעזור אבל לא הצליחה, אמרה שתוכנית הסטודנטים ניתנה רק לעובדי החברה והמשפחות ובטעות אני נכללתי שם וכן אין מה לעשות ועלי להתחיל לשלם 198ש"ח ,אני לא מוכנה לשלם סכום זה מבקשת את עזרתכם בפניית יבאורנג' מעדיפים לוותר על לקוח של מעל 11 שנים .
כספי סוג הנזק :
מבקשת להמשיך לשלם כמו שסוכם. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה