פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היעדר החזר דמי מכשיר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר 2010 קיבלתי הצעה טובה לעבור מחברת פלאפון לאורנג'. מאחר ש"ניכוויתי" כבר בחברת פלאפון בנושא ההחזרים עבור המכשיר, וידאתי במפורש מס' פעמים כי בחישוב הזיכוי עבור המכשיר נלקח בחשבון גם התשלום הקבוע עבור המסלול. קיבלתי ההצעה גם בכתב (יש לי אסמכתא) בה מצוין שחור ע"ג לבן שהשימוש החדשי בגינו יינתנו ההחזרים כולל את התשלום הקבוע בגין התכנית, שיחות, הודעות SMS ושימוש בשירותי DATA.
מזה שנה וחצי בחברה לא זכור לי שראיתי החזרים עבור המכשירים
(יש לי 2 מנויים תחת אותו לקוח). בהיעדר זמן, השבוע סופסוף יצרתי קשר עם החברה ונודע לי כי התשלום הקבוע (מסלול) לא נלקח בחשבון. הנציגה הסבה את תשומת לבי שעל זה אני חתום. מסתבר למפרע שכשהחלטתי להצטרף לחברה ביום 6/1/2011 ונפגשתי עם איש קשר (בלחץ זמן) ע"מ לחתום על "ריכוז טפסים לחתימה לעסקת מכירה", הוחתמתי באמת על חוזה בו צוין בסופו (כוכביות) כי חישוב סכום החשבונית המינימלי המקנה זכאות כולל רק את דקות השיחה היוצאות, חבילות גלישה ושימוש ב-SMS. ואילו תשלום קבוע לא מובא בחשבון....רמאות לשמה. אני דורש החזרים על כל החדשים בהם סכום החשבונית (כולל תשלומים קבועים ומשתנים) עלה על 99 ש"ח. כמובן על שני מנויים ושני מכשירים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של דמי המכשיר (שנה וחצי) בחודשים בהם הייתי זכאי + פיצוי על בזבוז הזמן ועמת הנפש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה