פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול בפנייה דחופה נושא התלונה:
טייף סוזנה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני פונה מהאתר כי אני מרגישה כבר חוסר אונים.
הבעיה שלי היא כזאת
ב 2002 היה לי מנוי באורנג' (יש לציין כי לא ידעתי על קיומי עד לפני שבועיים)
העניין התברר לי כאשר בעבודה שלי ניסו להעביר על שמי טלפון ולא הצליחו כי הייתי חסומה באורנג' בגלל חוב
פניתי לאורנג' הסדרתי אתץ החוב ע"ס 200 ש"ח שכובן לא ידעתי עליו כי לא פנו אליי לא שלחו לי מכתבים ולא ידעתי על המנוי את המנוי פתח כנראה בעלי לשעבר ואני לא זכרתי.
יש לציין כי חברת אורנג' קיבלה אישור שהחוב סגור ועידכנתי כבר אמצעי תשלום אבל בכל זאת חוסמים אותי ולא מאפשרים להעביר מספר על שמי בעבודה
יש לציין כי הדבר גורם לי לנזק גם כספי וגם לאי נעימות בעבודה
ואף אחד לא נותן לי פיתרון
אומרים כי ניתן לבצע את ההעברה וכאשר אנחנו מנסים לבצע זאת לא מאשרים לנו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה