פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי !!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מתחם הסטאר סנטר,אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
לפני קצת פחות משנה רכשתי 2 מכשירים ברשת אורנג',הראשון בשבילי והשני בשביל בן זוגי. לאחר מספר חודשים הגעתי לנקודת השירות שבה רכשתי את המכשירים כדי לעשות העברת בעלות על המכשיר של בן זוגי ממני אליו. ברצוני לציין כי הגעתי לנקודת השירות לבדי,ללא בן הזוג. הנציגה שקיבלה אותי ציינה בפניי שכדי לעשות העברת בעלות, צריך שבן הזוג אהיה נוכח גם הוא כדי לחתום על התפסים אך מאיזו שהיא סיבה הסכימה לעזור לי ללא נוכחותו. התקשרתי אליו העת שהותי שם כדי לתת לנציגה את הפרטים שלו כגון,מס' ת.ז,נתנה לו לבחור סיסמה וכו'. ראוי לציין כי כל הפעולה הזו היתה מפוקחת על ידי מנהל הסניף,חיים וכי העברת הבעלות חלה לא רק על המכשיר, בנוסף גם על מודם לאינטרנט.
נכון להיום אני ובן הזוג שלי פרודים והמכשיר וכל מה שלכאורה העברתי לבעלותו, נשאר אצלו. לפני מספר שבועות הגעתי שוב לנקודת השירות בעיניין אחר ובטעות הסתבר לי כי לא נעשתה שום העברת בעלות ולא בטיח!!! גם המכשיר,גם המודם וכל השיחות והחריגות והחובות נשארו על שמי.הנציגה הנכבדה לא עשתה כלום חוץ מנזק,היא עשה פיצול מנוי שזה אומר מספר לקוח אחר אך על אותו שם. וכל זה משאיר אותי עם 3000 שקל חוב עבור מכשיר שאינו ברשותי ושיחות שלא ביצעתי בגלל שאותה נציגה לא יודעת לעשות את עבודתה!!! כבר פניתי לנציג תלונות הציבור שלהם אך כעבור 4 ימים עדיין אין תשובה.
אשמח אם תוכלו לעזור לי בנושא,
תודה מראש,
בייגל רוזה
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה