פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרה הזוי וחמור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
במקרה כזה הזוי עוד לא נתקלתי.
ביום א' 13.5.12 אני מחייגת לביתי לנייד שלה ועונה לי ילד. לאחר בירור מולו לטענתו אבא שלו עשה ניוד מאורנג לפלאפון.
פניתי למוקד אורנג' ענתה בחורה מאוד לא מקצועית בשם מרינה, לאחר המתנה מרובה הסבירה שהחברה שביצעה את הניוד ניידה מס' שגוי במקום מספר מאוד דומה לשלי הם ניידו את המספר שלי.
מרינה ביקשה ממני למלא טפסים לביצוע החזר הקו. אני כמובן התנגדתי לחתום על טפסים וביקשתי ממנה להחזיר אליי את הקו במיידי. הרי זה לא טעות שלי. לא עזר לי כלום כמובן שנתקלתי בקירות ירדתי מהקו עצבנית מאוד מתוסכלת. לאחר שעה התקשרתי שוב. להפתעתי לאחר שהסברתי את המקרה לבחור מאוד שירותי, הרגיע אותי ומסר שאין צורך שאחתום על טפסים ונייד אליי את המספר שלי. ביקש ממני להמתין עד השעה 21:00 והקו יחזור. אומנם הקו חזר אבל אז התחילו הבעיות... ביתי מקבלת הודעות מאנשים שהיא לא מכירה, הקו עובד דקה לא עובד בקיצור חגיגה. למחרת יום ב' 14.5.12 (יום הולדתי שבמקום לחגוג ביליתי מולכם שעות) ביתי מתקשרת אליי עצבנית ואומרת לי שהיא מקבלת שיחות מהאב של אותו הילד שניידו לו את המספר. שוחחתי עם האב, התווכחתי איתו שהקו שלי והוא טען שהקו שלו, הסביר לי שיש לו רצף של קווים באורנג והקווים היו בחוב הרבה זמן והוא לאחר שהסדיר את החוב נייד את המספרים מאורנג לפלאפון. פניתי שוב לאורנג, שוב נתקלתי בקירות, שוחחה איתי נציגה שהייתה בשוק מהמקרה, אמרה שאף פעם לא שמעה על מקרה כזה ואין לה מושג איך להתחיל לטפל, ביקשתי מנהל, אין מנהלים באורנג', לא היה מנהל אחד שיקום מהכיסא שהוא מחמם ויגש לטלפון לשוחח איתי, אותה נציגה הבטיחה שהיא מתחילה טיפול והבטיחה לחזור אליי עד 22:00 בלילה, השארתי ילדה שיוצאת לעבודה ללא תקשורת ואת אף אחד זה לא מעניין, עד היום 21.5.12 ואף אחד מאורנג לא טרח לחזור אליי!!!!עכשיו שכבר אין לי אצלכם קו
אני דורשת שיבטלו את הכרטיס אשראי שלי באופן מיידי!!!!
הכי יפה שהגשתי את התלונה הנ"ל באתר אורנג ועד היום 4.7.12 אף אחד לא טרח לחזור אליי בפשוט בושה.

עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מיידי מאורנג פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה