פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מופרך לחו"ל ונציגי שירות שלא רואים את הלקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה חדשה בחברת אורנג' בתכנית אלביט ואני פונה לכל מי שמעוניין להצטרף, אל תעשו את זה... חייבו אותי ב-800 ש"ח שיחות לחו"ל בתעריף של 28.9 לדק'!! אני סטודנטית ולא ידעתי על התעריפים המופרכים האלה, ביקשתי לפחות לסייע לי בתשלום ולבוא לקראתי במשהו אבל כלום!! נתקלתי באוזניים אטומות של המנהלים בשירות לקוחות וחבל... חבל שלאורנג' לא מספיק חשוב לבוא לקראת הלקוחות שלה ולכן היא מאבדת אותם, יש מספיק חברות טובות וזולות היום בשוק עם תשלום קבוע, תעברו אליהן
כספי סוג הנזק :
הפחתת התשלום פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה