פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מלא עבור יעד מוזל נושא התלונה:
‏שבת ‏29 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בעט קניית המכשיר קיבלתי חבילה של 2 יעדים מוזלים ב- 50% הנחה- הטבת BU. אך ככל הנראה נציג שירות טעה בהקלדה והזין מספר שב חסרה ספרה אחת. xxxxxxx-04 במקום xxxxxxx-054. העסקה התבצע בספטמבר שנת 2004, ורק החודש, אחרי שנה שלמה עיינתי בפירוט שיחות וגיליתי שמרמים אותי כבר שנה שלמה- אני משלמת חשבון מלא עבור מספר שציינתי בחבילת ההטבה.
כספי סוג הנזק :
אני מבקשת פיצוי הוגן והחזר כספי מלא עבור תקופה ספט פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל העדר מספר orange או מספר טלפון אחר להתקשרות.
נשמח לעמוד לשירותה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה