|
|
|
|
|
|
חיוב מלא עבור יעד מוזל |
נושא התלונה: |
שבת 29 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בעט קניית המכשיר קיבלתי חבילה של 2 יעדים מוזלים ב- 50% הנחה- הטבת BU. אך ככל הנראה נציג שירות טעה בהקלדה והזין מספר שב חסרה ספרה אחת. xxxxxxx-04 במקום xxxxxxx-054. העסקה התבצע בספטמבר שנת 2004, ורק החודש, אחרי שנה שלמה עיינתי בפירוט שיחות וגיליתי שמרמים אותי כבר שנה שלמה- אני משלמת חשבון מלא עבור מספר שציינתי בחבילת ההטבה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
אני מבקשת פיצוי הוגן והחזר כספי מלא עבור תקופה ספט |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל |
שם ותפקיד: |
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל העדר מספר orange או מספר טלפון אחר להתקשרות.
נשמח לעמוד לשירותה. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|