פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום על מכשיר טלפון למרות שהוחזר במסגרת שדרוג נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עם השינויים שחלו בשוק הסלולר ניידתי את כל הקווים שברשותי מפרטנר, לגולן טלקןם. ידוע לי שכל ציוד הקצה שנרכש מחברת פרטנר בתשלומים חייב בהמשך תשלום גם לאחר עזיבתי ועד תום הפרעון.
עם קבלת החשבון הראשון לאחר העזיבה, נדהמתי לגלות שאני ממשיך לשלם עבור מכשיר אותו החזרתי לחברה לפני שנה, במסגרת שדרוג למכשיר משוכלל יותר.
במסגרת אותו שדרוג קיבלתי התחייבות מהחברה למתן זיכוי כספי בכל חשבונית על המכשיר שהוחזר עד ליולי 2014.
מכיוון שעזבתי הופסק הזיכוי ואני משלם על שני המכשירים גם יחד.
יצרתי עמם קשר ובקשתי לקבל בחזרה את המכשיר הישן או כל מכשיר אחר שווה ערך, הם סרבו בתוקף. ואני בחוסר אונים שואל, האם הגיוני שאמשיך לשלם על מוצר שהחזרתי ואינו ברשותי?
כספי סוג הנזק :
אני מבקש לקבל מכשיר שווה ערך למכשיר אותו החזרתי בתמורה לתשלום החודשי שאני משלם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה