פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מוגזם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
המצב הוא כזה, היה לי מכשיר סמסונג גלאקסי S אשר היו לי איתו בעיות ותקלות ללא סוף, מרוב ייאוש לקחתי את גלאקסי S2 כאשר עדיין נשארו לי על המכשיר הישן 21 חודשים לשלם והוא קבול לחבילת סלולר בחיוב זיכוי של 180 ש"ח לערך, ועל החדש משלם 118, ועוד להוסיף את האחריות יוצא יותר מ300 ש"ח לחודש, המכשיר הישן כיום לא שווה יותר מ1000 ש"ח וזה עוד בהגזמה, אם אני מחליף חבילת סלולר אני אצטרך לשלם על המכשיר הישן מחיר מלא גבוה מ118 ש"ח (לא זוכר את הסכום) ועוד להוסיף חבילת סלולר ייצא לי יותר יקר מהמצב היום, כלומר אני קבול למצב כיום (ערך המכשיר הישן שנשאר לי לשלם 2478ש"ח), כלומר אין לי דרך להוזיל את התשלום, כמו כן על דבר קטן רוצים עוד כסף, למשל להפעיל את המכשיר שימש כמודם סלולרי למחשב הנייד (+20ש"ח), לא הייתי רואה את זה כחוצפה אם הייתי משלם מחיר סביר חודשי עד 150 ש"ח נגיד אך אני משלם פי 2 מזה לכן רוצה בזה חוצפה, כלומר במצה הנוכחי אני תקוע איתם לעוד 21 חודש ללא אפשרות לצאת מזה אלא אם אשלם את מחיר המכשיר הישן. נמאס לי!!!
כמו כן כאשר לקחתי את הS2 לא הוסבר לי במלואו מה יהיה מצבי וכן עם ההיסטוריה טיפולים וביקורים במרכזי שרות של פרטנר עם המכשיר הישן יצא להם יותר טוב שנפתרי מהישן כי הייתי אצלם אפילו פעמיים בחודש שכל פעם למעבדה אז הייתי 2 ימי עבודה ללא המכשיר, דבר שפגע לי בנוחות, בשרות מהמכשיר וכן בזמני, בזמנם והשקעה שלהם בעבודה וכח אדם על הכשיר ועצבים שלי, המשכיר הישן היה עם המון בעיות ללא סוף, לכן החלפתי אותו כי הגיעו מים עד נפש עם הבעיות איתו, ואם יש מכשיר שעושה בעיות למה לא מגיע לי פיצוי בעניין כי סבלתי ממש!!!
לשלם סכום דבר בהתאם לסיפור פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה