פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה משירות הלקוחות \ מכירות של חברת אורנג' נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בהיותי לקוחה ותיקה של חברת אורנג'
פניתי אליהם על מנת לרכוש מכשיר גלקסי 3
הנציגה מהמכירות היתה בסדר גמור
סגרה איתי על מחיר ועל העובדה שהסכום לא ירד לי ממסגרת האשראי.
כבר היא קבעה איתי למועד למשלוח המכשיר, ואחרי כמה זמן התקשרה שמסתבר שיש לי איזה בעיה משפטית אז אני צריכה לפתור את זה ואז בלי בעיה תשלח לי את המכשיר.
הופתעתי, כי לא ידעתי על שום בעיה משפטית, ואחרי זה שבדקתי הסתבר לי שיש לי איזה סים ישן של אייפד שכנראה הכרטיס אשראי לא עודכן עליו (ולא עודכנתי על זה אבל לא משנה) והצטבר שם חוב של 400 שח שהועבר לעו"ד.
ישר התקשרתי לעו"ד ושילמתי ופתרתי את העניין. העו"ד אמרה שהם רואים את זה מיידית, חזרתי לנציגה שאמרה שזה רק מתעדכן אחרי שבוע.
חזרתי אחרי שבוע, ופתאום להפתעתי ענתה לי נציגה אחרת שטענה שאין דבר כזה ושזה הנחה על המסגרת ואם אני לא מוכנה שירד מהמסגרת, גם אני צריכה להשאיר פקדון של 700 שח ובנוסף המחיר יקר בהרבה 136 במקום 116 לחודש.
אחרי שיחות מרובות גם איתה וגם עם האחראי שלה שטענו שהנציגה טעתה ואין מה לעשות, וכשאמרתי לאחראי לפחות תבוא לקראתי הוא אמר "מה את רוצה שאני אשקר לך ואחר כך תראי משהו אחר",
בכל אופן
לא מקובלת עלי ההתנהגות הזאת שכן הנציגה נתנה לי תנאים מסוימים והחברה צריכה לעמוד בהם, בתור לקוחת רבת שנים של חברת אורנג', אני מאוד מאוכזבת מההתנהלות הזאת וההתנערות ממה שנציגה שמייצגת אותם סגרה איתי כמה ימים לפני. אי לכך ובהתאם לזאת, אעזוב את חברת אורנג', לאחת החברות החדשות ואקח איתי את כל בני משפחתי שכן ממש הרגשתי מרומה, והתאכזבתי מאוד.
אנא קחו זאת לתשומת ליבכם שכן שוק הסלולר מוצף היום ויש המון תחליפים
חבר שלקוחות ותיקים אתם ככה זורקים לכלבים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביצוע העסקה כפי שהובטחה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה