פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב תלונה על חברת התקשורת Orange נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
א.ג שלום רב,

בשונה ממכתב רגיל אתחיל מסיכום הנושא ולאחר מכן אספר את השתלשלות האירועים.
בתאריך 26.6 סגרתי עסקה עם חברת התיקשורת אורנג' על שרותי האינטרנט על סך 23 ₪ במהירות של 12 מגה ועל שרותי הטלפון על סך 50 ₪ שיחות ללא הגבלה בנוסף, חודשיים חינם ו2 חבילות סל כתום.
בתאריך 3.7 כאשר ניגשתי למחשב לא היה אינטרנט והופיעה הערה: "הודעת תקשורת". לאחר מספר שיחות התברר כי הנציגה שעשתה איתי את העסקה עשתה טעות במחיר ולכן ניתקו אותי ללא הודעה מוקדמת!!!
עכשיו ברצוני לספר את השתלשלות האירועים על מנת להראות את רצף הטעויות מצד אורנג' ולקוחה (אני) שמשלמת את המחיר.

בחודש יוני האחרון 2012 התחלתי בבירורים לשדרוג חבילת האינטרנט.
התקשרתי לאורנג' בחורה בשם אודל הציע לי את החבילה הבאה:
23 ₪ אינטרנט / 50 ₪ שיחות ללא הגבלה / 45 ₪ לתשתית
הובטח כי אותה נציגה תדאג לנתק אות מ 012 כיוון שהם היום בחזקת אותם בעלים ובנוסף שאין צורך להגדיל את התשתית אלא להוריד אותה למינימום כיוון שהוט פתחו את מהירות הגלישה ל 100 מגה ואורנג' יכולים להתלבש על הקו ולהגדיל את המהירות בעצמם.

חשבתי, התייעצתי עם בעלי והחלטנו ללכת על זה.

התקשרתי שוב, אף אחד לא יודע מי זאת אודל.. אך לא משנה. סגרתי את העסקה וקבעתי טכנאי ליום למחרת 21.6 בין 16:00-18:00.
מחכה, מחכה וטכנאי לא מגיע מתקשרת עונה נציגה שאומרת שהם עמוסים לקחה טלפון והבטיחה שיחזרו – לא חזרו.

יום למחרת 22.6 התקשרתי ובקשתי לבטל את העסקה, נציגה העבירה למנהל ששכנע אותי שזו הייתה טעות והוא מצטער ולא יקרה שוב ושוב הסכמתי קבעתי התקנה ליום א' 24.6 מחכה, מחכה ושוב טכנאי לא הגיע. מתקשרת שוב ואומרת שגם אם הטכנאי למטה אני מבקשת לבטל את העסקה. מרגע זה הועברתי לטיפול שימור לקוחות ששם אחרי שכנועים והטבות של חודש חינם שוב הסכמתי. וקבעו לי טכנאי שוב.
טכנאי הגיע, התקין והכל היה בסדר.

בערב אני עושה בדיקת מהירות , מראה לי 5 מגה.לאחר בירור אמרו כי זה יכול לקחת זמן ועליי להמתין.. למחרת בבוקר אותו דבר אך הנציגה אומרת שאולי בהוט לא הגדלתי את המהירות, אמרתי לה נכון הנציגה הסבירה לי שאני לא צריכה להגדיל ולהפך היא מורידה את המהירות למהירות הכי נמוכה ומתלבשת על זה. אם אתקשר להוט הם יבקשו תוספת מחיר.

שחשבתי על התנתקות ביררתי ב 012 כמה יעלה לי מהירות של 12 מגה והתברר בכלל שאותה הנציגה גם לא נתקה אותי מהם והיא בכלל לא יכולה לעשות את זה מזל שהתקשרתי לרחרח. כל כך הרבה עצבים, כל כך הרבה שיחות וזמן שפשוט כבר לא היה לי כח

מפה לשם ולאחר שיחות של עצבים מרובים נאלצתי להוסיף 69 ₪ להוט ומה שנסגר באורנג' זה 23 ₪ 12 מגה על מהירות האינטרנט ו50 ₪ שיחות ללא הגבלה + חודשיים חינם + 2 חבילות סל כתום שזה כולל מגבת, כובע ועוד כל מיני שטויות וסגרנו עניין.
את כל השיחות הנציגים מתעדים. ביקשתי מאותה נציגה בשם רחל שתפקסס אליי את כל הסיכום שיחה כי אני כבר לא מאמינה ואני רוצה שהיה לי הכול כתוב. לא נשלח. התקשרתי שוב אמרו שישלחו – לא שלחו. הנחתי לזה.

ב 3.7 בבוקר – שוב אין אינטרנט, למה שוב כי יום לפני הייתי עם נציג שעתיים בטלפון כי לא היה אינטרנט. העניין טופל.

התקשרתי לתמיכה טכנית, אמרו לי שביקשתי להתנתק, אמרתי שזה לא נכון והיא אמרה שהקו טלפון מנותק וברגע שיחזירו את הקו יחזור גם האינטרנט והעבירה אותי לשירות לקוחות לבירור.
שוב אמרו לי שאני ביקשתי להתנתק שוב אמרתי שלא ביקשתי וייבשו אותי 20 דק' על הקו חשבתי לצורך בדיקה שלמעשה העבירה אותי לנציגה אחרת בלי שידעתי.
שוב אותה שיחה מייגעת ושוב לחזור על אותו דבר.. שפתאום היא אומרת שזו הייתה חבילת ניסיון וכיוון שעבר הזמן הם ניתקו אותי. מה..... ??? מה זה השטויות האלה כבר נשלחה אליי חשבונית וזה לא היה לניסיון. הרגשתי שעושים ממש צחוק מבן אדם. חוסר מקצועיות לשמה. שוב ממתינה למנהל . אחרי מלא זמן המתנה הנציגה אמרה שיחזרו אליי.

נציגה בשם הילה אלמוג שאיתה סגרתי איתה את העסקה (אחרי אודל) מתחילה איתי את השיחה כך: "שלום תהילה ביקשו ממני להתקשר להודיע לך שהמנוי שלך מנותק כי ביקשת להתנתק". אמרתי לה שאני לא ביקשתי להתנתק אני לא יודעת מה יש להם ומה זה כל השטויות האלה כל הזמן ולא משנה שפשוט תחזירו אותי וזהו . ואז הגיע השוס.. היא אמרה שהיא הנציגה שסגרה איתי את העסקה והיא עשתה טעות, נתנה לי מחיר רק למחזיקי סללולרי ובגלל זה הם ניתקו אותי.
וואו ... מה הולך פה!! עכשיו זה באמת חוצה כל גבול !! כל כך הרבה טעויות ואני משלמת את המחיר. אני באמת לא מבינה מה הולך כאן. אחרי שנזפתי בה שאני לא מוכנה לזה ולא מעניין אותי אני רוצה את החבילה הזאת עברתי איתכם גם ככה מספיק היא אמרה שמנהלת תחזור אליי.

התקשרה נציגה בכירה מקשרי לקוחות בשם רעות , אחרי שהטחתי בה את כל הזעם על איך חב' כזו לא מגבה את הנציגה ואיך כל כך הרבה נציגים עברו במהלך הדרך ואף אחד לא שם לב למחיר.
אך היא לא יכלה לעשות דבר וההצעה החדשה היא 86 ₪ ואם אני לא אסכים אז הם יאפשרו לי להתנתק ללא שום חובות. (אם אני מתנתקת לאחר 14 יום אני אמורה להיות מחויבת על הסמרט בוקס (הקופסה שאליה מתחבר הטלפון) ב 14 ₪ כל חודש למשך שנה וחצי). היא הבטיחה שיחזירו לי את האינטרנט בשעות הקרובות עד לקבלת החלטה ובנוסף הבטיחה שתחזור אליי למחרת לקבלת החלטה. האינטרנט לא חזר וגם לא רעות.


4.7 התקשרתי וביקשתי את הפקס של סיכום העסקה, לא מוכנים לשלוח – כל נציג בודק ואני ממתינה מנציג לנציג ושום דבר לא קורה . והאינטרנט... לא .. כבר לא חזר, בטלפון הביתי אי אפשר להשתמש.
בקיצור רצף של טעויות ואני בסוף משלמת את המחיר.
ורעות שהייתה אמורה לחזור אליי לקבלת החלטה – לא התקשרה.

8.7 שוב התקשרתי דיברתי עם נציגה בשם מעיין שלא יכלה להעביר אותי אל רעות ושלחה אליה מייל. רעות לא חזרה.

9.7 רעות עדיין לא חזרה אליי. התקשרתי לבקש אותה ענתה נציגה בשם רעות ממחלקת מכירות. העבירה אותי לאיזה נציג שניסה לעזור – ללא הצלחה וגם הוא העביר אותי ל"רעות" ענתה מעיין שהעבירה למרינה מצוות 3 שהעבירה לשימי שהעביר למרינה מצוות 2 שעליה כבר הוצאתי את כל העצבים ובקשתי שיחזרו אליי עוד אותו יום.
במקביל נכנסתי לאתר netek.co.il שלחתי בקשה לניתוק. היום כבר 10.7 עדיין לא חזרו אליי.
אף אחד לא היה מוכן למסור את שם המשפחה של רעות. נתנו לי מספרי פניה בלי סוף. אך בסופו של דבר אחד נשבר ואמר ששם משפחתה של רעות הוא אטיאון – משהו כזה .


לאחר כמה ימים רעות התקשרה ואמרה שהיא הייתה חולה שבוע וחצי. היא ניתקה אותי והיה חיוב אחד שאמרה שתזכה אותי ואני מקווה שזה באמת יקרה.



רשימת הטעויות במרוכז ולפי הסדר:

1.נציגה שסגרה עסקה בהמשך לשיחה עם נציגה אחרת ללא חזרה על הפרטים .
2.מחיר לא נכון
3.אורנג' לא יכולים לנתק אותי מ012
4.אורנג' לא יכולים להקטין לי את התשתית למינימום
5.אורנג' לא יכולים להתלבש על התשתית של הוט
6.טכנאי לא הגיע פעם 1
7.טכנאי לא הגיע פעם 2
8.אמרו שביקשתי להתנתק - שקר
9.אמרו שהחבילה היא ניסיון – שקר
10.מנתקים את הקו על דעת עצמם
11.ורעות אטיאון אחת שטוענת שהיא נציגה בכירה שאי אפשר להשיג


כל ההתנהלות הזו לקויה.
עברתי הרבה נציגים במהלך כל העסקה הזו ואף אחד לא אמר מילה על המחיר.
זמני המתנה ארוכים ומייגעים.
אין שיחה פחות מ 30 דק'
נציגים שמים בהמתנה הרבה זמן, לא אומרים דברי אמת.
מטרטרים מנציג לנציג ללא הרף.
בזבזתי כל כך הרבה זמן ואנרגיה, אני מאוכזבת, מצטערת על כל התהליך הזה.
מה שבטוח זה שאני לעולם לא אהיה לקוחה שלהם.







בברכה,

תהילה לזרוב
נייד: 050-7716146
[email protected]

ביזבוז זמן סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה