|
|
|
|
|
|
חיובים עבור שיחות בחו"ל |
נושא התלונה: |
בירון נסים |
שם/כינוי: |
יום שני 16 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
תוכן הפניה: רכשתי חבילה של 60 דקות לחו"ל בעזרת אפליקציה של אורנג באייפון(כמו בכל הפעמים הקודמות בחו"ל)בדקתי בחו"ל את החשבון ונדהמתי לגלות שאני מחוייב בתעריף רגיל התקשרתי מיד ל-333 המתנתי 12 דקות רכשתי חבילה של 220 שקל .לתדהמתי פעם נוספת נאמר לי על ידי נציגת השרות שאני מחוייב עבור שיחה למוקד 12 דקות בתעריף רגיל.אבקשכם לתקן את החשבון .
האם יכול להיות שהרכישה הראשונה לא נקלטה.מדוע חברת אורנג לא מודיע שהגעתי ל-1000 שקל ביומיים
בירון נסים
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף עבור חיובים רגילים בחו"ל וחיוב עבור חבילה בלבד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|