פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים עבור שיחות בחו"ל נושא התלונה:
בירון נסים שם/כינוי:
‏יום שני ‏16 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
תוכן הפניה: רכשתי חבילה של 60 דקות לחו"ל בעזרת אפליקציה של אורנג באייפון(כמו בכל הפעמים הקודמות בחו"ל)בדקתי בחו"ל את החשבון ונדהמתי לגלות שאני מחוייב בתעריף רגיל התקשרתי מיד ל-333 המתנתי 12 דקות רכשתי חבילה של 220 שקל .לתדהמתי פעם נוספת נאמר לי על ידי נציגת השרות שאני מחוייב עבור שיחה למוקד 12 דקות בתעריף רגיל.אבקשכם לתקן את החשבון .
האם יכול להיות שהרכישה הראשונה לא נקלטה.מדוע חברת אורנג לא מודיע שהגעתי ל-1000 שקל ביומיים
בירון נסים
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף עבור חיובים רגילים בחו"ל וחיוב עבור חבילה בלבד פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה