פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום אני לקוחה של אורנג' משלמת מעל 1000 ש"ח בחודש, אחד מהמכשירים שלי היה חסום לשיחות והודעות מלב שני יעדים במחיר קבוע ומוזל מאוד. בחודש יוני חוייבתי 167 ש"ח בגין שימוש במכשיר זה. התקשרתי לש"ל לברר את העניין, ביקשתי מנהל כי זה נראה לי כמו מחדל. הנציגה התעלמה הבקשה שלי ואמרה שמי שמטפל בזה זו התמיכה הטכנית. הועברתי אליהם, השיחה נותקה. נאלצתי לחייג שוב ולהמתין 40 דק' נוספות על הקו. ענה לי נציג טכני שלא אמר את שמו ולא אימת איתי פרטים מזהם. אותו נציג מצא לנכון להעביר אותי להולד לעוד 15 דק' ואמר לי שהוא מזכה אותי, למרות שדרשתי הסברים איך קורה כזה דבר- לא קיבלתי אותם. דאג להוריד אותי מהר מאוד מהקו ולחשוב שהשירות שנתן לי היה מצויין. למרות שמבחינתי היה גרוע ביותר!! החשבונית שבה הייתי אמורה להיות מזוכה הגיע ובאופן מאוד לא מפתיע לא דובים ולא יער. פניתי שוב לש"ל המתנתי 40 דק' כדי שתענה לי נציגה ותאמר לי שהיא מגבה את ש"ל ויחזרו אליי תוך 48 שעות!! למה אני צריכה להמתין כל כך הרבה זמן כדי לקבל מה שמגיע לי? אני לא מוכנה לקבל יחס כזה מחברה שאני משלמת לה את מיטב כספי. הנציגים של החברה הזו לא מקצועיים, לא שירותים ולא אדיבים. אורנג' היא חברה שמזלזלת בלקוחות של ובכספיהם. אודה לעזרתכם לעצור את הנזק שאורנג' גורמת ללקוחותיה.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה