פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק הקו ללא ידיעה והמתנת שווא לאיש מסירות לקבלת הטלפון נושא התלונה:
מבורך אליהו שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏18 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ה 17.7.12 פניתי לאורנג' בבקשה לקנות מכשיר חלופי לאייפון שנהרס לי. לאחר דין ודברים הוסכם שבתאריך 18.7.12 יגיע איש מסירות בין 6-9 בערב עם הטלפון החדש. בנתיים ללא ידיעתי ניתק איש החברה את הטלפון החלופי שבידי. איש השליחויות לא הגיע ואני נשארתי 48 שעות ללא קו והמתנתי לשווא בבתי. יום למחרת כל הבוקר בזבזתי על טלפונים. ופתחתי בוקר באופן נאוד לא נעים.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על עוגמת הנפש ועל זמן ההמתנה לשליח [2] ועל הטלפונים הרבים. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה