פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מניעת מעבר לתוכנית אחרת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשבועיים הגעתי למרכז השירות של פרטנר ברעננה (טופלתי ע"י נציג נחמד בשם דור) וביקשתי לשנות את התוכנית שלי לאחת מהתוכניות "ללא הגבלה" שקיימות (אבי משתייך לארגון "חבר" כך שרציתי לעבור לתוכנית של 99 ש"ח ללא הגבלה) ובכך לחסוך מהעלויות שאני משלמת כיום. כיום אני רשומה כמספר עסקי ונמצאת בתוכנית שעבורה אני משלמת 300 ש"ח. בפועל אני משלמת 200 ש"ח מאחר ולאחר בעיית שירות שהיתה לי (הנוגע למספר אחר שברשותי אשר הועבר לניתוק וטיפול של עו"ד וחויבתי לשלם לעוה"ד 760 ש"ח. לאחר שתלונתי נמצאה צודקת ע"י חברת פרטנר והועברתי לטיפול עו"ד שלא בצדק, נתבקשתי על ידם לשלם לעוה"ד את החוב ובתמורה הובטח לי שאזוכה בסכום הזה בחשבונית של המספר הראשי שלי. על כן אני משלמת 200 במקום 300). כשרציתי לעבור תוכנית אמר לי הנציג (דור), שמעבר לתוכנית אחרת תגרור ביטול של כל הזיכויים שלי בחשבונית ורק בעוד 4 חודשים אוכל לעבור תוכנית ולעשות שינויים (אז יסתיימו כל הזיכויים בגין הסכום שהחברה חייבת לי). דור התייעץ עם מנהל המרכז ולמרות בקשותיי הוא אמר שאין לו מה לעשות. אני לא מבינה איך זה שהחברה חייבת לי כסף מונעת ממני לחסוך כסף ולעבור תוכנית - הזיכויים לא צריכים להתבטל, הם מגיעים לי בצדק ולא בחסד!!!
הכבילה הזו שהחברה עושה לי כדי שלא להפסיד כסף אינה הוגנת ולא ראויה!
אני מבקשת על כן לעבור לתוכנית של 99 ש"ח ולהמשיך ולקבל את הזיכויים המגיעים לי בשל טעות שאתם עשיתם (אתם מוזמנים לבדוק מול מערכת החברה את השתלשלות האירועים ולהבין בדיוק מה קרה. בקצרה אספר שנותקתי ללא ידיעתי, המספר שלי נמכר ללקוח אחר ללא ידיעתי ורק לאחר התערבות מנהל הצליחו להשיב לי אותו ועוד חוייבתי בכספים שלא היו צריכים כלל לגבות ממני!!!)
אודה להתייחסותכם המהירה וטיפול בפנייתי בהקדם

כספי סוג הנזק :
לאפשר לי לעבור לתוכנית זולה ומשתלמת יותר מבלי לשלול את הזכאות שלי לקבלת הזיכויים המגיעים לי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה