פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חבילת פספורט לחו"ל נושא התלונה:
‏שבת ‏23 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בין 22.6.12 ל 28-6-12 הייתי בכנס רפואי באי קוס. רכשתי חבילת פספורט לפני הנסיעה והמוקדנית אישרה שגם הקו הרגיל שלי 0544794777 וגם הקו השקוף פתוחים. למחרת הגעתי, 23/6/12 , ראיתי שהקו השקוף לא פעיל. שלחתי מסרון לבני גיל ( מנוי 0544794778 )והמוקדנית שבה אלי, היתה מנומסת, דיברה 18 דקות איתי (על חשבוני מבלי ליידע אותי...) והקו חובר. למחרת קיבלתי הודעה מאורנג שאני קרוב לסיום החבילה מבלי שהספקתי ליהנות ממנה. מסרון חוזר לבני בארץ ועברתי לשימוש מינימלי בנותר.. רק לאחר יומיים הגיעה ממנו תשובה שהחברה מפצה אותי ב-150 שקל נוספים .( גיל הוא מהנדס ושמיעתו טובה..) לא קיבלתי מסרון על כך מאורנג אולם 39 דקות לאחר מכן הגיעו שני מסרונים מהחברה על סיום החבילה שלי. בשלב זה הפסקתי כמעט בשימוש ולראיה נצרכו רק 10 אחוזים מן ה "מתנה " שקיבלי ועוגמת הנפש הייתה רבה. בשובי ארצה התלוננתי על "שאיבת" תכנית הפספורט על ידי המוקדנית ופוציתי בהתחייבות לחבילה בנסיעה הבאה.( פניה מספר 366195621 ). עבר עוד שבוע וגיליתי שעל ה"מתנה" חייבו אותי ב-150 שקלים. פניתי לנקודת השרות בירושלים ליד אנג'ל וביקשתי לדבר עם המנהל אך סורבתי. נשלח מייל בשמי על ידי סיוון (מאד מנומסת ויעילה...)ונענה בסירוב. בסיכום: מלבד עוגמת נפש לא ראיתי כל ברכה בתוכנית פספורט שרכשתי. לא הבעתי רצון לרכוש חבילה שניה ולא קיבלתי כל אסמכתא מנציג החברה. אני רואה בחומרה רבה סוג שרות מטעה זה ודורש בראש וראשונה התנצלות ובנוסף החזר מלא !!! על שתי העסקות. ( כל המסרונים הרלוונטים שמורים על הפלאפון והמחשב האישי שלי...) בברכה דר. רון רבינוביץ
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ולאחריה החזר מלא !!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה