פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזילת כספים באופן שערורייתי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
טיילנו בהודו ולא התכוונו ליצור קשר עם הארץ דרך אורנג' כי ידענו שזה מאוד יקר ולא היינו מעוניינים. יש לנו טלפון חכם והבן שלנו יצר לנו דרך התקשרות בס.מ.ס. -חינם. שמחנו ובכל זאת לא ניצלנו זאת. חברה משותפת, הראתה לנו איך עושים זאת. נכנסנו בעזרתה פעמיים שלוש ושוחחנו בס.מ. ס והיה הכל בסדר. לא ידענו ולא הבנו שיש צורך באזור מיוחד שיש בו אינטרנט. פעם אחת נכנסנו כשהיינו בנסיעה דיברנו 2 משפטים. 2 בלבד וקצרים ופתאום אנו מקבלים הודעה שמחייבים אותנו ב2500 שח. לא האמנו. קיבלנו חום גבוה מאז שנינו חולים ובדיכאון קשה. ניסינו להסביר בחברה שהכל נבע מתמימות ושבאמת אין לנו מושג במה דברים אמורים ואיך מתפעלים את הטלפון. לא היה עם מי לדבר. אטימות לשמה, הרוע בהיתגלמותו, חוסר רגש או לב של אבן, אין מילים לתאר זאת. בעלי נכה צה"ל. פגוע נפש. כל הטעות היתה 2 משפטים. על-כך צריך לחייב ב-2500 שח'. אנחנו בהלם מוחלט . אנו עזרו לנו. בבקשה רבה.
עוגמת נפש איומה, בזבוז זמן וע'. סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה