|
|
|
|
|
|
הטעיית הצרכן |
נושא התלונה: |
מעתוק ניר |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חנה ומיכאל לוין |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הטעיית צרכן!
במהלך ביצוע עיסקית טלפונית למסלול חדש נאמר לי על ידי נציגת שירות כי אני מבוטח על מכשיר הסלולרי.
לאחר מספר שבועות שרציתי לממש את הביטוח נאמר לי שבכדי שיהיה לי ביטוח הייתי צריך להביא את הטלפון קודם לבדיקה ובנוסף, בגלל שהמכשיר לא נקנה אצלכם בחברה אין לי בכלל ביטוח (הם לא מבטחים טלפונים שלא נרכשים אצלהם).
יש לציין כי בשיחה לא נאמר לי שום פרט לא לגבי בדיקת הטלפון ולא לגבי אי ביטוח המכשיר בגלל שהוא נרכש בחברה אחרת!!!
לאחר שביקשתי לממש את הביטוח נאמר לי כי אני צריך להפעיל את ההיגיון ושהייתי אמור לדעת להביא את המכשיר לבדיקה.ואני מצטט את מנציגת השירות: ״זה כמו שעושים ביטוח בריאות אתה צריך לדעת לבוא להיבדק קודם״.
כאילו אני צריך לדעת את נהלי העבודה באורנג׳!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
נא לקיים את הבטחת נציגת השירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|