פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הולכת שולל על בדיקה שספק אם בוצאה ומסקנותיה השגויות בעלילb נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לסניף אורנג׳ שבסניף סינימה סיטי, לאחר שהאיפון שלי נפל למים.
הטלפון המשיך לעבוד למעט קליטה סלולרית. הפקיד שקיבל אותי, אמר שבמקרה כזה עלי להפקיד את הטלפון לבדיקה במעבדה של אורנג. הבדיקה לוקחת עד יומיים ובעלות של כמאה שקלים. בתום היומיים יעדקנו אותי מהמעבדה אם אפשר לתקן או לא. הם לא התקשרו. לאחר שלושה ימים הצלחתי לברר שמבחינתם הטלפון נבדק ונמצא טוטל לוס. כבלתי נתן לתיקון.
משהו בהתנהלות עורר את חוסר אמוני ב״הבחנה״ הזאת ופניתי למעבדה פרטית שמיד פתח את המכשיר ואמר שמעולם לא נפתח קודם ( באיפון יש דרך לדעת זאת, משהו כמו מדבקה שנקרעת כשפותחים לראשונה). כאמור לדבריו לא נפתח. מה גם שאף שעברו כבר ארבעה ימים מהמקרה (שכן הבהיר לי שלגורם הזמן תפקיד מכריע בהצלחת התיקון ומניעת קורוזיה, מה שאומר שההתנהלות של חברת אורנג אף מחבלת בסיכויי התיקון בזה שמשאירה את המכשיר אצלה זמן רב), הטלפון תוקן לגמרי תוך שעה בעלות של כ400 שקלים. לדברי המתקן לא נמצאה קורוזיה והטלפון היה במצב ממש כחדש, הוחלפו רכיבים אחדים. הסיבה היחדה שהטלפון שלי ״ניצל״ לאחר שהייה ארוכה אצל אורנג עד ששיחררו לי אותו כדי שאפנה למעבדה שבסופו של דבר באמת טיפלה לי בו, היא מהירות היבוש שלי וריסוס לחץ אויר לפתחיו. אלמלא הפעולות הנ״ל לבטח הטלפון היה באמת טוטל לוס ולאחר ארבע ימים ללא טיפול היתה מצטברת קורוזיה.
פניתי לנציג תלונות הציבור של אורנג׳ והתשובה שלהם בפעם הראשונה הייתה שהמדניות שלהם לגבי מכשיר שנפל למיים זה להגדירו כבלתי נתן לתיקון. אז כששאתי מדוע בזבזו לי את הזמן היקר ולקחו כסף על בדיקה שלא נעשת? אמרו שיחזרו אלי עם תשובות ואז חזרו אלי עם תשובה עלובה ולא משכנעת בעליל שהמעבדה שלהם כן בדקה ושאין מצב שאוכל לקבל את כספי על הבדיקה חזרה. תשובה מבזה לדעתי.

כספי סוג הנזק :
התנצלות על הולכת שולל והצעת פיצוי על עוגמת הנפש והטרטור שנגרמו לי. כמובן שמאוד מרגיז אותי ששילמתי להם על בדיקה שאפילו נגיד אני מוכנה לתת להם להינות מהספק שאכן אולי נעשתה, המסקנות שדווחו לי היו הפוכים לגמרי מהמצב בפועל. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה