פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כפל בחיובים ! העלמת זיכוי ! ובנוסף שירות גרוע !om נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:

מס' קו שאליו מתייחסת תלונה : 0545709819,
מס' טלפון לבירורים:0526023362 - נטלי

בינואר 2012 קיבלתי זיכוי מחברת אורנג על סך 802.60 ש"ח בגין כפל חיובים,לאחר חודשיים הזיכויי נעלם וזה כאשר הקו לא בשימוש לשיחות יוצאות ועל פי הסכם אמורים לחייב אותי ב 35 ש"ח (חיוב מינימלי) לחודש.בנוסף להיעלמות הזיכוי חברת אורנג' דורשים מאיתנו תשלום עבור חודש פברואר 2011, ששולם,והם גם מאיימים לפתוח תיק אצל עורך דין במידה ולא אשלם (בפעם שנייה!!!) כאשר ניסיתי לברר ודרשתי תשובות מהחברה,לא קיבלתי תשובות, כמובן,אך זכיתי ליחס מזלזל מכמה נותני שירות : 20/03/12:מס פנייה:352335285
21/03/12:מס' פניייה:352487920
22/03/12:מס' פנייה352487920
21/04/12: 3568817, 356195829, 361851092,363897623
23/05/12: 360372097
07/2012: 366496552,360379215
20/07/12: 368431487
וזה עוד לא הכל.. כל כך הרבה פניות וניסיונות אך ללא שום תוצאה, נראה שזוהי מגמה בחברת אורנג',חבל..
בנוסף עוגמת נפש ועלבון וכמובן הרבה ביזבוז זמן!!!! סוג הנזק :
ביטול "חוב" והחזר של זיכוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה