פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רצף של תקלות וגביית קנס בטעות , אי זיכוי בזמן נושא התלונה:
ברק טלי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שרשרת של תקלות מהרגע שביקשתי להוזיל תכנית.
העבירו אותי לתכנית פרטית ללא יידוע.
זה גרר הפסקת אחריות על המכשירים.
כשגילית זאת ביקתי לחזור לתכנית הרגילה.
החזירו אבל לא את כל הקווים.
שוב הייתי צריכה להתקשר ולשנות.
התסבר לי שגבו קנס של 1340 ש"ח על מעבר בין תכנית עסקית לפרטית מבלי ליידע אותי.
התקשרתי לפני מועד החיוב של כרטיס האשראי וביקשתי זיכוי.
לא קיבלתי זיכוי כמובטח.
התקשרתי לבדוק למה לא זוכיתי. אמרו של איודעים. שרשום שזוכיתי.
ביקשתי החזר מידי לחשבון הבנק. אמרו שאי אפשר אבל שאפשר לשלוח לי צ'ק הביתה שיגיע תוך 3 ימים. המוקדנית - מרליון מצוות חוויה הבטיחה שתתקשר לעקוב שאכן הצ'ק הגיע. (מספר פניה - 369606520).
הצ'ק לא הגיע.
התקשרתי -הסתבר שזיכו את כרטיס האשראי והורידו את הזיכוי מהחשבונית הבאה. ביררו עם מרלין. אמרה שלא הבטיחה צ'ק. זו פעם ראשונה שאני עדה לנציגה שממש משקרת!!!!!
לא עזר כמה צעקתי על הנציג. אמר שאי אפשר לשנות. שכבר בוצע.
ביקשתי שיחזרו אלי גורם בכיר יותר מקשרי לקוחות. אני מחכה..
החזר כספי מיידי בהמחאה , או הכנסת התשלום לחשבון הבנק שלי. פיצוי כספי על עגמת הנפש , בזבוז הזמן בחודש האחרון על כל השיחות . פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה